نظرسنجی

عملکرد تیم ملی را در این فیفا دی چگونه دیدید؟
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
۰ |
۰
رپر مشهور در المپیک ۲۰۲۸ شرکت می‌کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داکتر دره قصد دارد تا برای ورود به المپیک ۲۰۲۸ در رشته تیراندازی با کمان تلاش کند.

داکتر دره به تیراندازی با کمان علاقه دارد و تصمیم گرفته که با تیم ایالات متحده در المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس شرکت کند. این رپر مشهور ۵۹ ساله که در کنار اسنوپ داگ در لانگ‌بیچ کالیفرنیا برای مراسم اختتامیه پاریس اجرا کرد، گفت: «من قصد دارم برای المپیک ۲۰۲۸ در تیراندازی با کمان شرکت کنم. کاملا جدی هستم.»

او در مورد مراسم اختتامیه و تحویل المپیک به لس‌آنجلس گفت: «جادویی‌ست. بدون اسنوپ داگ برای اجرا احساس راحتی نمی‌کنم. او سوپراستار است و من هم او را روی صحنه همراهی می‌کنم.»

دره چند سال پیش تیراندازی با کمان را برای سرگرمی آغاز کرد و در سال ۲۰۲۲ کلیپی از او که به دی‌جی بیگ‌بوی نحوه تیراندازی با کمان را آموزش می‌داد، وایرال شد.

او اولین ستاره‌ای نیست که بازی‌های المپیک را هدف قرار می‌دهد. رویای کودی سیمپسون خواننده استرالیایی زمانی به پایان رسید که در شنای ۱۰۰ متر پروانه در تابستان امسال به مقام آخر رسید. جکسون وانگ خواننده کی‌پاپ در سن ۱۶ سالگی برای ورود به تیم شمشیربازی کره تلاش کرد اما بعداً حرفه موسیقی را انتخاب کرد. ورا وانگ طراح در نوجوانی اسکیت‌باز بود اما در سال ۱۹۶۸ نتوانست به تیم ایالات متحده راه پیدا کند. جیسون استاتهام، بازیگر بریتانیایی، نماینده انگلستان در تیم شیرجه بازی‌های مشترک‌المنافع سال ۱۹۹۰ بود، اما نتوانست به تیم بریتانیا وارد شود.

بیشتر بخوانید: جزئیات خواندنی از مراسم اختتامیه المپیک ۲۰۲۴؛ از رقص آکروبات‌ها تا موتورسواری تام کروز و پیغامی برای صلح/ در پاریس، زنان جای مردان را گرفتند! +تصاویر

رپر مشهور در المپیک ۲۰۲۸ شرکت می‌کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

عملکرد تیم ملی را در این فیفا دی چگونه دیدید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی