نظرسنجی

نتیجه بازی ایران و امارات را پیش بینی کنید...
جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
۲ |
۱
زکی‌پور رسماً جای جلالی را گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با درخشش مدافع چپ تیم استقلال در دیدار مقابل گل گهر وضعیت ابوالفضل جلالی برای مصاف نخست استقلال در لیگ برتر تقریباً مشخص شد.

پس از اعلام مصدومیت ابوالفضل جلالی در اردوی بدنسازی ترکیه میلاد زکی‌پور به عنوان اصلی‌ترین گزینه برای جایگزینی او در هفته اول لیگ برتر بیست و چهارم از سوی جواد نکونام انتخاب شده است.

میلاد زکی‌پور در دیدار دوستانه مقابل گل گهر سیرجان در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفت و  رسماً و موقتاً جای ابوالفضل جلالی در دفاع چپ تیم استقلال را گرفت.

ابوالفضل جلالی فصل گذشته در اکثر مسابقات لیگ برتر به عنوان دفاع چپ تیم استقلال به میدان رفت و یکی از بهترین‌های این تیم بود و حالا میلاد زکی پور به عنوان رقیب اصلی و جدی او در این پست به احتمال بسیار زیاد از هفته اول جای او را در دفاع چپ خواهد گرفت.

میلاد زکی‌پور پس از چند فصل دوری از استقلال و حضور در تیم‌های گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان از ابتدای فصل نقل و انتقالاتی تابستان سال جاری به استقلال برگشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نیلوفرآبی💙 IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
    من خودم به شخصه ازبازیش خوشم میاد هرچند تاحالا نتونستم به ورزشگاه برم وازنزدیک بازیشرو ببینم ولی توقاب تلوزیون خیلی دونده ورونده هستن ایشون وبیشتر از جلالی دوندگی داره 💙💙💙💙
  • ارتش سرخ آسیا IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
    خیلی بد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی ایران و امارات را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی