نظرسنجی

نتیجه بازی ایران و امارات را پیش بینی کنید...
کار گلر استقلال درست نشد/ وضعیت بیرانوند هم مشخص نیست؛ ما دروازه‌بان تراکتور را می‌خواهیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه آلومینیوم اراک گزینه‌های جالبی را برای تقویت قفس توری خود در نظر گرفته است.

به گزارش خبرورزشی، خبر علاقه باشگاه آلومینیوم اراک به محمدرضا خالدآبادی از مدت‌ها قبل مطرح شد اما سنگربان جوان استقلال هنوز نتوانسته رضایت مدیران باشگاه برای جدایی را به دست بیاورد. از آن طرف اراکی‌ها که این روزها در تهران اردو زده‌اند با نزدیک شدن به روزهای شروع فصل، به دنبال تقویت تیم هستند و به همین دلیل برای خالد آبادی هم گزینه آلترناتیو درنظر گرفته‌اند.

درصورتی که استقلال با جدایی گلر دومش موافقت نکند، آن وقت آلومینیوم سراغ دروازه‌بان سابق خود خواهد رفت. حسین پورحمیدی که فصل قبل به تراکتور پیوست، با آمدن علیرضا بیرانوند نیمکت نشین خواهد شد و خودش هم می‌داند در صورت وقوع این اتفاق پیراهن تیم ملی را از دست خواهد داد. پورحمیدی سخت به دنبال جدایی است اما مدیران تراکتور به دلایل مختلف از جمله مشخص نبودن وضعیت بیرو، هنوز راضی به جدایی این بازیکن نشده‌اند.

البته پیشنهادی که آلومینیوم برای جذب پورحمیدی در نظر گرفته، جذب او به صورت قرضی است و این احتمال وجود دارد تراکتوری‌ها با این روش حاضر به واگذاری موقت دروازه‌بانشان شوند. پس ابتدا باید منتظر تعیین وضعیت خالد آبادی بمانیم و بعد اوضاع پورحمیدی را رصد کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ali IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    بهترین گلر لیگ ایران قطعا حسبن پورحمیدی است بیرانوند خدایش اصلا گلر خوبی نیست نمیدونم چرا اینقد بهش بها میدن حتی یک شیرجه رو هوا کسی ازش ندیده و خواهد دید
    • تی تی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      الکسیس هم از بیرانوند بهتره هم از پورحمیدی خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی ایران و امارات را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی