نظرسنجی

نتیجه بازی ایران و امارات را پیش بینی کنید...
ایوب پرسپولیس بالاتر از خرید احتمالی استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاربران پایگاه خبری رسانه خبرورزشی ایوب العملود مراکشی را به عنوان بهترین خرید خارجی نقل و انتقالات این فصل انتخاب کردند...

به گزارش خبرورزشی، نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران همچنان ادامه دارد و تیم های لیگ برتری سرگرم جذب بازیکنان داخلی و خارجی هستند.

با توجه به اهمیت یارگیری، نظرسنجی اول این هفته را به نقل و انتقالات اختصاص داده و از مخاطبان نازنین خبرورزشی پرسیده بودیم؛ به نظر شما بهترین خرید خارجی تیم های لیگ برتری کدام گزینه است؟

بیش از ۸۵ هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کردند و در پی این مشارکت، کاربران خبرورزشی ایوب العملود را به عنوان بهترین خرید خارجی تیم های لیگ برتری برگزیدند. البته کاکوتا خرید احتمالی استقلال هم فاصله بسیار کمی با ایوب داشت و در حالی که ستاره مراکشی پرسپولیس ۳۸/۱ درصد آرا را به خود اختصاص داده بود، استقلالی ها هم با ۳۶/۲ درصد گائل کاکوتا را در جایگاه دوم نشاندند. گندوز جانشین علیرضا بیرانوند با حدود ۱۰ درصد آرا سوم شد و عنوان چهارم به استیون انزونزی بازیکن جدید و البته احتمالی سپاهان رسید که در رده بندی نهایی از زیلیکیچ استقلال هم بالاتر ایستاد.

نتایج نهایی نظرسنجی به شرح زیر است؛

اول؛ ایوب العملود (پرسپولیس) ۳۸/۱

دوم؛ گائل کاکوتا (استقلال) ۳۶/۲

سوم؛ الکسی گندوز (پرسپولیس) ۹/۹

چهارم؛ استیون انزونزی (سپاهان) ۵/۳

پنجم؛ آلمدین زیلیکیچ (استقلال) ۳/۹

ششم؛ ایگور پوستونسکی (تراکتور) ۳/۶

هفتم؛ سایر خارجی ها ۲/۴

هشتم؛ اوکتیر یوسوپف (فولاد) ۰/۶

و اما دومین نظرسنجی این هفته به بازی سپاهان اختصاص دارد. «برنده بازی سپاهان ایران و شباب الاهلی امارات چه تیمی است؟» این سوال نظرسنجی جدید خبرورزشی است که تا دقیقه ۱۰ بازی سپاهان و شباب الاهلی ادامه خواهد داشت.

منتظر ثبت نظر شما هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ارتش سرخ IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    امیدوارم یحیی عطیه الله و amine zouhzouh هم جذب بشه. به دروازه بان دوم باتجربه هم نیاز داریم که یکی از بین حقیقی و مظاهری بهترین انتخابه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی ایران و امارات را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی