نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
داستان افزایش ۲۰۰ میلیاردی سقف بودجه چه بود؟/ پشت پرده درخواست سپاهان از فدراسیون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه سپاهان از فدراسیون فوتبال درخواست جالبی داشته که خلاف اخبار برخی رسانه‌ها به افزایش مستقیم سقف بودجه مربوط نمی‌شود.

به گزارش خبرورزشی، شایعه شده بود باشگاه سپاهان از فدراسیون فوتبال تقاضا کرده با افزایش ۲۰۰ میلیارد تومانی سقف قرارداد آنها موافقت کند، اما گویا قصه چیز دیگری است. اصل درخواست زردپوشان اصفهانی این بوده فدراسیون به آنها اجازه دهد تمام پولی که از راه فروش ستاره‌هایشان بدست آمده، در بودجه خرید بازیکن لحاظ شود. سپاهان از نیم فصل گذشته تا تابستان امسال ۴ مهره اصلی خود یعنی محمد قربانی، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده را از دست داده که فقط جدایی آقای گل برای آنها ۴۰۰ هزار دلار آورده مالی به همراه داشته است. ضمن اینکه صدور رضایتنامه بقیه نفرات هم سود مالی داشته و تاکنون حدود ۶۰ میلیارد تومان از راه فروش بازیکنان به حساب باشگاه واریز شده است. به اینها رفتن محمدجواد حسین نژاد در روزهای آتی را هم اضافه کنید که حدود ۵۰ الی ۶۰ میلیارد تومان دیگر درآمدزایی به همراه خواهد داشت و این یعنی اضافه شدن چیزی در حدود ۱۲۰ میلیارد به بودجه باشگاه که در صورت تزریق در نقل و انتقالات می‌تواند خیلی به ژوزه مورایس کمک کند.

مدیران سپاهان البته یک خواسته دیگر هم داشته‌اند؛ اینکه پاداش بازی‌های آسیایی هم در این پروسه لحاظ شود. اگر آنها موفق به شکست شباب الاهلی و الغرافه شوند و جواز حضور در لیگ نخبگان را بدست بیاورند، کنفدراسیون فوتبال آسیا به این تیم پاداش می‌دهد و آنها قصد دارند همان مبلغ را صرف تقویت ترکیب تیم کنند. اکنون باید منتظر ماند و دید فدراسیون با این خواسته سپاهان که چندان هم غیرمنظقی به نظر نمی‌رسد موافقت می‌کند یا خیر.

بیشتر بخوانید: توافق نهایی صورت گرفت؛ قرارداد ستاره سابق پرسپولیس امضا شد +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مملی IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    خیلی شیک و مجلسی اشاره داشته به مبلغ رضایت نامه رامین رضاییان
  • 🚩🫡👑پرسپولیس 👑میرعلی آریان پور IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    اگه قرار به این مسئله باشه پاداش های ۲ تا فینال پرسپولیس،پاداش نیمه نهایی و بازی های آسیایی و پولی که بابت ۲ تا جام جهانی بخاطره بازیکنای پرسپولیس و حضور ولسیانی تو جام ملت های اروپا پرسپولیس باید حداقل ۵ میلیون دلار به سقفش اضافه بشه بخاطره پول های بلوکه شده تو فیفا و ای اف سی،سقف قرداد پرسپولیس بالای هزار میلیارد تومن باید باشه با پاداش صعود مستقیم به لیگ نخبگان.اگه قانونه باید واسه همه باشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی