نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
واکنش آنچلوتی به شکست در ال‌کلاسیکو: اصلا مهم نیست؛ این فقط یک بازی دوستانه بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلو آنچلوتی با وجود شکست از بارسلونا در تور پیش‌فصل از بازی تیمش ناراضی نیست.

بارسلونا با دبل پائو ویکتور رقیب سرسختش را در بازی دوستانه پیش‌فصل با نتیجه ۲-۱ شکست داد. رئال مادرید هنوز طعم پیروزی را در تور ایالات متحده نچشیده اما کارلو آنچلوتی، سرمربی این تیم اصلا از این موضوع ناراحت نیست.

کارلتو بعد از ال‌کلاسیکو در کنفرانس مطبوعاتی گفت: «لازم نیست عصبانی شویم. این فقط بازی پیش‌فصل بود و ما هشت بازیکن را نداشتیم. نتیجه اصلا برای ما مهم نیست و فقط روی فرم آمدن بازیکنان‌مان اهمیت دارد. هدف ما این است که به همه بازیکنان فرصت بازی بدهیم و فعلا به موضوعات تاکتیکی یا چیزهای دیگر فکر نمی‌کنیم، فقط قصد داشتیم بازیکنانی که اکنون در حال کار هستند را در شرایط خوبی قرار دهیم. از هفتم آگوست در سطح تاکتیکی کار خواهیم کرد.»

لوکا مودریچ با وجود اینکه ماه آینده ۳۹ ساله می‌شود ۹۰ دقیقه کامل مقابل مردان هانسی فلیک بازی کرد و آنچلوتی مجبور به توضیح در مورد او شد: «او ساختار فیزیکی خوبی دارد و می‌تواند بازی کند. در طول بازی با او صحبت نکردم اما خوب بود و تا آخر هم بازی کرد.»

رودریگو تنها بازیکن برزیلی بود که فرصت بازی پیدا نکرد و کارلتو در مورد او گفت: «او کمی خسته بود اما در بازی بعدی فکر می‌کنم می‌تواند یک نیمه بازی کند. میلیتائو به شرایط بدنی خوبی بازگشته و وینیسیوس نشان داده که در تعطیلات کار کرده زیرا در فرم خوبی است. حالا بازیکنان به فرم ایده‌آل رسیده‌اند و نیازی به کار بیشتری نیست.»

رئال مادرید عصر سه‌شنبه باید با چلسی در خاک آمریکا رقابت کند.

بیشتر بخوانید: سرمربی بارسلونا بعد از شکست دادن رئال مادرید: مشکل این است که ۹۰ دقیقه فشار نیاوردیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی