نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
سرمربی بارسلونا بعد از شکست دادن رئال مادرید: مشکل این است که ۹۰ دقیقه فشار نیاوردیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا موفق شد رئال مادرید را در تور پیش‌فصل شکست بدهد اما هانسی فلیک از بازیکنانش درخواست پرسینگ بیشتری دارد.

هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا از پیروزی ۲-۱ تیمش مقابل رئال مادرید در ورزشگاه مت‌لایف آنقدرها راضی نیست و از بازیکنانش تلاش بیشتری می‌خواهد. بارسا هر دو بازی خود در پیش‌فصل را تا به اینجای کار با پیروزی پشت سر گذاشته است و دبل پائو ویکتور و نقش حیاتی الکس ویل در هر دو گل از نکات برجسته این بازی بودند.

فلیک با وجود اینکه در خاک آمریکا منچسترسیتی و رئال مادرید را برده اعتراف می‌کند که تیمش خطاهایی نیز دارد. سرمربی آلمانی گفت: «گاهی اوقات خیلی در عمق فرو رفتیم و به بازیکن حریف که توپ را در اختیار داشت فشار نیاوردیم. نباید اینگونه باشد و این یک مشکل است. باید روی این موضوع تمرکز کنیم و برای ۹۰ دقیقه فشار وارد کنیم.»

فلیک در عین حال از عملکرد خوب بازیکنانش تمجید کرد و گفت: «بازی پیش‌فصل بود اما در عین حال ال‌کلاسیکو بود. به بازیکنانم گفتم که می‌خواهیم در مقایسه با کاری که مقابل سیتی انجام دادیم پیشرفت داشته باشیم و فکر می‌کنم همینطور شد. ما عالی کار کردیم.»

فلیک در مورد جوانانی که بدنه اصلی تیم پیش‌فصل را تشکیل داده‌اند گفت که «ما بازیکنانی داریم که ۱۶، ۱۷، ۱۸ سال سن دارند و داشتن آنها فوق‌العاده است.»

فلیک در رابطه با ماندن پائو ویکتور در تیم بزرگسالان، که از او به عنوان جانشین بالقوه روبرت لواندوفسکی یاد می‌شود و در عین حال توانایی بازی در جناحین را نیز دارد، با احتیاط صحبت می‌کند: «ببینیم چه می‌شود»، و در عین حال ادامه می‌دهد: «دو بازی سه گل، اصلا بد نیست. درها برای ورود به تیم اصلی همیشه باز است.»

بارسا اکنون به بالتیمور می‌رود تا عصر چهارشنبه مقابل میلان بازی کند.

بیشتر بخوانید: ال‌کلاسیکوی متفاوت را بارسا برد!/ خط و نشان فلیک برای کارلتو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی