نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
پرسپولیسی‌هایی که به تراکتور رفتند افت می‌کنند/ در پرسپولیس همه خودشان را برای گاریدو به آب و آتش می‌زنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس معتقد است در شرایطی که سرمربی اسپانیایی می‌خواهد در این تیم موفق شود به توصیه و تاکید کسی گوش نمی‌کند و فقط به آنچه در تمرینات می بیند ایمان دارد.

رحیم یوسفی بازیکن سال‌های گذشته تیم پرسپولیس در صحبتی که با خبر ورزشی انجام داد، درباره دلیل گلزنی زیاد پرسپولیس در دیدارهای تدارکاتی گفت: «گاریدو در این مدت کار خودش را کرده و به همین خاطر است که می‌بینیم در رقابت‌های دوستانه، بازیکنان تیمش این همه گل می‌زنند. او به همه بازیکنانش میدان می‌دهد و هر کس می‌خواهد در پرسپولیس فیکس بازی کند خودش را با آب و آتش می‌زند. بچه‌های تیم باید خودشان را به آب و آتش بزنند تا در ترکیب جای بگیرند. کاملا مشخص است که او به بازیکنان ملی‌پوش همانقدر اهمیت می‌دهد که به بازیکنان دیگر».

وی همچنین درباره بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شده و به تراکتور رفته‌اند خاطرنشان کرد: «تراکتور با اینکه این همه بازیکن از پرسپولیس گرفته ولی در سال‌های گذشته هم ثابت کرد در روزهای حساس نمی‌تواند نتیجه بگیرد. در پرسپولیس وقتی توپ روی هوا می‌رود قبل از اینکه روی سر بازیکن بنشیند با فریاد هواداران به سمت دروازه هول داده می‌شود و به همین خاطر بازیکن راحت‌تر گل می‌زند. آن‌هایی که از پرسپولیس جدا می‌شوند وقتی در تیم‌های دیگر افت می‌کنند نمی‌دانند دلیلش چیست ولی ما می‌دانیم. آنها از پرسپولیس که می‌روند دیگر حمایت هواداران را ندارند».

متن کامل این گفتگو را می‌توانید اینجا بخوانید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • Faramarz IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    درست برخلاف نام شان که یک تریلی نمی تواند بکشد.هر سه نفر در پرسپولیس هم در فصل آخری که بودند افت کرده بودند و کیفیت فصل های گذشته را نداشتند یعنی افت کردن شان در تراکتور طبیعی ست
  • علیرضا پرشین IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    دقیقا همینطوره تیم‌های شهرستانی فقط تو شهر خودشان هوادار دارد
  • ع ق QA ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    اگر اینها طلا بشوند حتی کریم باقری را هم نمی خواهیم حاج کریم که می‌دانست زنوزی دشمن فوتبال پرسپولیس است چرا اینها را برد ؟! امیدواریم شکایت های پرسپولیس و دیگر نیم از تراکتور این تیم را به لیگ پایین تر ببرد
  • کرام الکاتبین QA ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    این آقایون نمی دانستند که سال قبل تراکتور اجازه داد هفت تا از استقلال فقط برای دشمنی با پرسپولیس بخورد ؟!
  • قادر FR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    زیاد جو ندین واسه دیده شدن فوتبال حرفهایه
  • تی تی IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    پیشکسوتان پرسپولیس فقط در مورد تراکتور نظر میدن خخخ . شما بفکر تیم خودت باش .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی