نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
۴ |
۱۹
کاکوتا مثل آمانوف نشد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درحالی رد تست‌های پزشکی بازیکن مدنظر استقلال توسط ایفمارک محل جنجال شده که آبی‌ها می‌توانستند خیلی راحت این موضوع را حل و فصل کنند.

به گزارش خبرورزشی، گائل کاکوتا به تمام توافقات لازم با باشگاه استقلال دست یافت و به اردوی این تیم در ترکیه هم اضافه شد اما تست‌های پزشکی او هنوز مورد قبول واقع نشده و دلیل آن هم ترجمه نشدن و همچنین اخذ تست در مرکزی غیر معتبر بوده است. در شرایطی این اتفاق رخ داده که استقلالی‌ها می‌توانستند خیلی راحت قضیه را مدیریت کنند تا کاکوتا رسما عضوی از تیم شود اما به شکل عجیبی همه چیز فرسایشی شد تا بازیکن سابق چلسی احتمالا راهی تهران شود.

این درحالی است آبی‌ها پیش از این سابقه خرید بازیکن در پروژه‌ای مشابه را داشتند؛ زمانی که عزیزبک آمانوف با نظر فرهاد مجیدی به استقلال اضافه شد. هافبک ملی پوش ازبکستانی با هماهنگی ایفمارک، تست‌های پزشکی‌اش را در کشور خودش سپری کرد و مدارک هم در ایران مورد تایید قرار گرفت تا قبل از آمدن به کشورمان قراردادش را امضا کرده باشد.

بیشتر بخوانید: دروازه‌بان جدید پرسپولیس با چشمان ضعیف؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • تاج آسیا IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    فرهاد مجیدی هم خودش باهوش بود و هم مشاورهای خوبی کنارش بودند ، اما اقا جواد متاسفانه هیچ کاریش از روی فکر نیست و بیشتر کارهاش لجبازی هست
  • حسن IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    نکونام فاقد دانش فوتبال ومربیگری میباشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی