نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
مدیریت مدرن در هیات فوتبال تهران؛ پول و شهرت با من، کار با خودتان!/ رئیس کاپ محلی بیشتر از ماجدی کارها را گردن می‌گیرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

چند روز پیش از اتفاقات لیگ امیدهای تهران گزارشی نوشتیم اما انگار این قصه سر دراز دارد.

به صورت طبیعی همه توجهات به لیگ برتر است و حتی لیگ آزادگان هم چندان مورد توجه رسانه‌ها قرار نمی‌گیرد. حال تصور کنید وقتی در لیگ برتر و سطح ملی با این همه توجهات چنان اتفاقاتی می افتد، در فضای فوتبال پایه و جایی که هیچ نورافکنی نیست که روی زشتی‌ها زوم کند چه فجایعی که رخ نمی‌دهد.

وقتی از فاجعه مدیریت حرف می‌زنیم، به برخی برمی‌خورد. آنها که خود را فوتبالی و صاحب تجربه و مدیر می‌دانند اما مگر فاجعه شاخ و دم دارد؟ بعد از انتشار آن گزارش، اخبار تازه‌ای از اتفاقات لیگ امیدهای پایتخت به دستمان رسید که این یک نمونه است؛ «با توجه به مشکلات بوجود آمده در سامانه هیات فوتبال، مسابقات بدون گرفتن پرینت مسابقه انجام خواهد شد و مسئول برگزاری مسابقه لیست اسامی جهت نوشتن ترکیب اصلی ، ذخیره و کادر تیم را در اختیار سرپرستان قرار خواهد داد. مسئولیت بکارگیری بازیکنان محروم ، دو اخطاره و فاقد مجوز فعالیت ورزشی طبق آئین نامه متوجه سرپرستان، کادر فنی و مدیران عامل باشگاهها می باشد.»

اگر صد بار دیگر از ابتدا تا انتهای این پیام را بخوانید تنها به یک نتیجه می‌رسید و آن هم همانی است که هست! اینکه ما از مدیریت تنها صندلی شهرت و ثروت ناشی از آن را می‌خواهیم و هیچ چیز دیگر را در این عرصه گردن نمی‌گیریم! مدیریت هیات فوتبال تهران برای ۱۵ سال در اختیار شیرازی و خانواده و دوستانش بود. آنقدر اتفاقات تلخ افتاد که سرانجام جنابشان رفت اما فکر می‌کنید با آمدن میرشاد ماجدی همه چیز بهتر شده است؟

هیات فوتبال تهران از هر باشگاه به بهانه‌ها و عناوین مختلف ارقامی را در طول فصل دریافت می‌کند؛ از بابت ثبت قراردادها گرفته تا هزینه‌های مختلف اما در قبالش هیچ مسئولیتی در هیچ زمینه‌ای ندارد! حتی بازیکن محروم را هم خودتان باید بدانید! کجای دنیا حتی در لیگ محلات سراغ دارید که تیم‌ها خود موظف به حساب کردن دو اخطاره‌هایشان باشند و مسئولیت اتفاقات بعدی را گردن بگیرند؟ اگر قرار است خود تیم‌ها جمع شوند و بینشان کاپ یا مسابقه بگذارند، پس هیات فوتبال چه کاره است؟

هیات فوتبال دقیقاً بابت کدام خدمات و کدام نظارت سالیانه بودجه می‌گیرد و ریاست می‌کند؟ اینکه مردم خودشان اختلافاتشان را بین خودشان حل کنند و یقه یکدیگر را بگیرند و نزد ما بیایند و ما پولی از طرفین بگیریم و یکی را محروم و متهم کنیم، اسمش مدیریت است؟

کاش هیات فوتبال پاسخ بدهد که دقیقاً چه مسئولیت‌هایی دارد و کجاها حاضر است عواقب و پیامد تصمیماتش را گردن بگیرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رضا NL ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    شما فکر کنید همین ادم اقای ماجدی میخواست رییس فدراسیون فوتبال بشه توانایی این ادم رو ببینید واقعا جای تاسف داره
  • #لنگ بی لیاقت IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    از هدایتی چه خبرااااا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی