نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
بارسلونا برای رسیدن به پول، این ستاره را هم می‌فروشد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا برای خریدهای جدیدش نیاز به پول دارد و فران تورس را نیز در لیست فروش قرار داده است.

بارسلونا به دنبال جذب نیکو ویلیامز یا دنی اولمو است و برای این کار باید تا جایی که می‌تواند پول جمع کند؛ به این معنی که بخش بزرگی از تیم در لیست فروش قرار گرفته‌ است.

اتلتیک گزارش می‌دهد که بارسلونا علاوه بر ویتور روکه به دنبال فروش هفت بازیکن دیگرش با قیمتی معقول است. شاید محتمل‌ترین گزینه‌های فروش فرنکی دی‌یونگ، رونالد آرائوخو و رافینیا باشند که مصدومیت دو نفر اول امکان فروش را از بین برده، رافینیا هم صراحتا اعلام کرده که تمایلی به ترک باشگاه ندارد.

کلمنت لنگله و میکائیل فایه در بخش دفاع مرکزی به فروش می‌رسند. دستمزد بالای لنگله او را به کاندیدای اصلی فروش تبدیل کرده، در حالی که هیچ کس هنوز تمایلی به پرداخت قیمت درخواستی ۲۰ میلیون یورویی فایه نشان نداده است. آنسو فاتی بازیکن دیگری است که بارسلونا قصد فروشش را داشت، اما او نیز مصدوم شده است.

اما شاید بزرگترین شگفتی در لیست فروش بارسلونا فران تورس باشد. صحبت زیادی در مورد فروش او شنیده نشده بود و جایگاه او در تیم نیز کم و بیش ثابت بود و از او به‌عنوان یک گزینه چرخشی همه‌کاره پشت روبرت لواندوفسکی، لامین یامال و هر کسی که در سمت چپ باشد استفاده می‌شد. این بازیکن ۲۴ ساله فصل گذشته با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد، اما در کنار فرمین لوپس دومین گلزن برتر باشگاه بود.

بارسلونا منتظر تصمیم نیکو ویلیامز است و به شدت تمایل دارد که این اعجوبه اسپانیایی را به تیم بیاورد، از سوی دیگر برای خرید دنی اولمو نیز تلاش زیادی کرده اما فعلا اولین پیشنهادش از سوی لایپزیش رد شده و منتظر است تا با پیشنهاد دوم به سراغ باشگاه آلمانی برود و معامله را هرچه سریع‌تر انجام بدهد.

بیشتر بخوانید: بارسلونا از این ستاره دست نمی‌کشد!/ پیشنهاد جدید آبی‌اناری‌ها برای راضی کردن باشگاه آلمانی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی