نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
۳ |
۰
نتیجه بازی پرسپولیس - تراکتور در گرو حکم بیرانوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور یا غیبت بیرانوند در ترکیب تراکتور بستگی به اعلام رای کمیته وضعیت تا زمان برگزاری دیدار پرسپولیس و تراکتور دارد.

به گزارش خبرورزشی، بخشی از صحبت‌های معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده علیرضا بیرانوند که در کمیته وضعیت درحال بررسی است، با استقبال زیاد هواداران پرسپولیس در فضای مجازی مواجه شده است.

هومن هدایتی سرپرست معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس امروز در مصاحبه ای که با رسانه‌ها داشت به نکته جالبی اشاره کرد:

اگر رأی به سود باشگاه پرسپولیس صادر شود تمامی تیم‌هایی که بیرانوند در برابر آنها به میدان رفته می‌توانند از باشگاه تراکتور بابت استفاده از بازیکن غیر مجاز شکایت کنند و مطابق قانون نتیجه آن دیدارها ۳ بر صفر به سود حریفان تراکتور خواهد شد.

ادعایی که تایید می‌کند باشگاه پرسپولیس قصد دارد در صورت استفاده تراکتور از علیرضا بیرانوند، با اتهام بازیکن غیرمجاز شکایت دیگری را از این بازیکن و همین طور باشگاه تراکتور انجام دهد که البته کمیته انضباطی مسئول رسیدگی به آن پرونده خواهد بود.

از آن جایی که پرسپولیس در هفته دوم لیگ بیست و چهار، در تبریز میهمان تراکتور است، حضور یا غیبت بیرانوند در این بازی با اما و اگرهای زیادی همراه است. در صورتی که حکم پرونده تا آن زمان صادر نشود، باید دید تراکتوری‌ها از بیرانوند در این بازی حساس استفاده خواهند کرد یا نه. چرا که در صورت استفاده تراکتوری‌ها از بیرانوند، اگر رای کمیته وضعیت به نفع پرسپولیس صادر شود، این امیدواری برای پرسپولیسی‌ها وجود دارد که با حکم کمیته انضباطی نتیجه بازی سه - صفر به نفع سرخ پوشان اعلام شود.

طبق شنیده‌ها حسین پورحمیدی هنوز در تمرینات این تیم شرکت نکرده و خواهان جدایی است و باید دید تراکتوری‌ها موفق به بازگرداندن او به تمرینات می‌شوند یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی