نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
۰ |
۰
عربستانی‌ها باز هم روی دست اروپایی‌ها بلند شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عربستان سعودی پیشنهادی هنگفت برای دروازه‌بان والنسیا ارائه کرده است.

در چند وقت اخیر احتمال خروج گئورگی مامارداشویلی از والنسیا زیاد بود، خصوصا بعد از عملکردهای خوبش برای گرجستان در یورو ۲۰۲۴. با این حال به نظر می‌رسد که این دروازه‌بان ۲۳ ساله دیگر عجله‌ای برای ترک باشگاه ندارد.

از او پس از بازگشت از یورو در مورد آینده‌اش سوال شد و به مطبوعات گفت که می‌خواهد در والنسیا بماند اما مارکا نوشت که این دروازه‌بان هنوز از آینده خود مطمئن نیست. از سوی دیگر، رلوو می‌گوید که عربستان سعودی مایل به سرمایه‌گذاری ۳۰ تا ۳۵ میلیون یورویی بر بروی مامارداشویلی است، در حالی که والنسیا ۴۰ میلیون یورو برای او طلب کرده است. در این میان مامارداشویلی دو پیشنهاد از تیم‌های متوسط ​​لیگ برتر را رد کرده است.

او تصمیم گرفته که از پیشنهاد عربستان سعودی چشم‌پوشی کند و منتظر پیشنهاد تیمی سطح بالا باشد. اگر چنین پیشنهادی دریافت نکند ترجیح می‌دهد در والنسیا بماند، جایی که می‌داند تحت حمایت مربی است و هواداران دوستش دارند.

والنسیا هنوز فروش بزرگی در این تابستان انجام نداده و به نظر می‌رسد که یا خاوی گوئرا یا مامارداشویلی جدا شوند. عدم علاقه به جذب مامارداشویلی هم تا حدی غافلگیرکننده بود، و چلسی به عنوان مثال ترجیح داد که به جای او به دنبال فیلیپ یورگنسن از ویارئال برود.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد سنگین عربستانی‌ها به ستاره بارسلونا!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی