نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
۶ |
۱
انتقال دروازه بان الجزایری به پرسپولیس منتفی شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

الکسیس گندوز اعلام کرد زودتر از ۲ شهریور نمی‌تواند به پرسپولیس ملحق شود.

به گزارش خبرورزشی، روز گذشته در مورد روند مذاکرات باشگاه پرسپولیس با الکسیس گندوز به تفصیل نوشته و خبر دادیم که این دروازه بان ملی پوش الجزایری اعلام کرد مشکلی برای حضور در پرسپولیس ندارد اما ۲۰ روز دیگر می‌تواند در خدمت تیم جدیدش باشد. به همین دلیل مدیران پرسپولیس تلاش کردند تا این مدت را کوتاه تر کنند و حداکثر تا دو هفته دیگر، این دروازه‌بان را در اختیار داشته باشند. اما جالب اینجاست که شب گذشته و در آخرین مذاکراتی که بین دو طرف انجام شد گندوز اعلام کرد زودترین زمانی که می‌تواند به جمع سرخ پوشان ملحق شود روز ۲ شهریور است، یعنی بیش از ۲۰ روز دیگر.

این درحالی است که لیگ برتر روز ۲۵ مرداد آغاز می‌شود و پرسپولیس پس از رویارویی با ذوب آهن در تهران در هفته دوم بازی حساس با تراکتور را باید در تبریز برگزار کند. دیداری که روز پنج شنبه ۱ شهریور برگزار می‌شود و گندوز قرار است یک روز بعد از این بازی به جمع سرخ پوشان ملحق شود. از سوی دیگر اگر قرار باشد این دروازه‌بان روز ۲ شهریور به پرسپولیسی‌ها ملحق شود عملا نمی‌تواند ۳ روز بعد یعنی روز ۵ شهریور مقابل فولاد در تهران به میدان برود و عملا با این تاریخ پرسپولیس در سه بازی حساس خود در آغاز لیگ ۲۳ باید از امیررضا رفیعی بهره ببرد که کار بسیار پر ریسکی است.

اگرچه فصل قبل رفیعی عملکرد خوبی داشت و پاداش اعتماد باشگاه را به خوبی داد اما این فصل شرایط متفاوت است و بی شک هواداران پرسپولیس که این روزها نشان داده اند بسیار کم صبر هستند این فرصت را مثل فصل قبل به رفیعی و باشگاه پرسپولیس نخواهند داد تا الکسیس گندوز در زمان مقرر به تهران بیاید.

به هر روی در روزهایی که پرسپولیس امیدوار بود با کمی‌تاخیر و تنها غیبت در همان بازی اول یک دروازه بان با کارنامه و ملی پوش را جذب می‌کند، اعلام زمان جدید این دروازه بان عملا جذب او را کنسل می کند اما باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش است تا بتواند زمان این انتقال را زودتر به نتیجه برساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • محمد IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    نگیریدش بابا ......... ضعیف
  • مهران IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    یعنی آنقدر ذلیل شدیم؟
  • سعید IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    امارشو داشتم میخوندم تو هر بازی کم کم یگ گل خورده دروازبان خوبی نیست ....ادم قهت درویش دقیقا چه .....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی