نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
خبرورزشی‌گردی| دنیزلی: تا پرسپولیس را قهرمان نکنم از مربی‌گری کنار نمی‌روم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق پرسپولیس در مقطعی ادعای ویژه‌ای را مطرح کرده بود.

مصطفی دنیزلی از جمله مربیانی است که در دو مقطع هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت اما تیم تحت هدایت او نتوانست جام بگیرد. دنیزلی در مصاحبه‌ای که ۸ مرداد سال ۹۱ با خبرورزشی انجام داد، ادعایی را مطرح کرد که بسیار پر سر و صدا شد و البته تا به امروز جنبه واقعیت به خود نگرفته است.

آقامصطفی به خبرورزشی گفت: من الان دیگر سرمربی پرسپولیس نیستم و به خاطر مشکلات شخصی استعفا دادم. بابت این اتفاق هم از هواداران پرشمار پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. البته نتایج پرسپولیس را همیشه تعقیب می‌کنم چون هوادارانش را از صمیم قلب دوست دارم و خودم را بدهکار آن‌ها می‌دانم.

دنیزلی در ادامه این مصاحبه با تاکید بر این‌که دلش نمی‌خواهد پیرامون دلایل عدم ماندگاری خود در پرسپولیس حرف بزند، ادامه داد: بهتر است به گذشته برنگردیم چون عادت ندارم مشکلات را رسانه‌ای کنم. پرسپولیس با هدایت من می‌توانست به مراحل بالاتر در لیگ قهرمانان آسیا صعود کند ولی بنا بر دلایلی که خودمان می‌دانیم، این اتفاق رخ نداد. امیدوارم پرسپولیس متحول شده و با شرایطی که رویانیان ایجاد می‌کند، بتواند در مسیر موفقیت قرار بگیرد.

مصطفی دنیزلی در بخش دیگری از مصاحبه خود ادعای خاصی را مطرح کرد و گفت: من همیشه خودم را بدهکار هواداران پرسپولیس می‌دانم و به آن‌ها قول داده بودم یک جام برایشان بیاورم. الان هم سر قول خود هستم و قبل از این‌که با دنیای مربی‌گری خداحافظی کنم، یک بار پرسپولیس را قهرمان خواهم کرد.

خبرورزشی‌گردی| دنیزلی: تا پرسپولیس را قهرمان نکنم از مربی‌گری کنار نمی‌روم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عشق افندی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    فوتبالی که پرسپولیس با مصطفی دنیزلی بازی می‌کرد دیگه هیچوقت تکرار نشد.یه فوتبال ناب با یه مربی ناب.که شاهکارش بازی ایمون زائد بود. همچنین استاد دربی ها بود و به شدت هجومی و تماشاگر پسند
  • سارا IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    دنیزلی عزیز پرسپولیس بدون وجود شما هم قهرمان شد و قهرمان تست چون شخصیت قهرمانی دارد ممنون از زحمات شما
    • اس اس.تیم مردمی IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      شخصیت قهرمانی در همه تیم ها هست حتی اس خوزستان. ولی متاسفانه اونی که تیم سوگلی را قهرمان میکنه شخص هست نه شخصیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی