نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸
۱۹ |
۱۲
پای علیپور به گلزنی باز شد، آقای گل با بریس برگشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لژیونر تازه برگشته پرسپولیس بار دیگر برای این تیم گل زد.

علی علیپور با پیراهن پرسپولیس به عنوان آقای گلی لیگ برتر رسید و سپس راهی اروپا شد. در تمام سال‌های حضور در قاره سبز از جمله بازیکنانی بود که همیشه در رویای بازگشت به لباس قرمز بود و همیشه می‌گفت اولویتش در بازگشت پرسپولیس است.

علیپور در ابتدای فصل نقل و انتقالات فعلی به ایران برگشت و با وجود پیشنهادات سنگین از تیم‌های مختلف ترجیح داد دوباره پیراهن پرسپولیس را به تن کند. با بازگشت او و در روزهایی که رضاییان به استقلال رفته بود، هواداران پرسپولیس حسابی خوشحال شدند.

طی این روزها نام علیپور به یک دلیل دیگر هم در صدر اخبار بود. اینکه بعد از جدایی بیرانوند پست کاپیتان سوم تیم خالی است و علی علیپور از هر نظر استحقاق بیشتری برای بستن بازوبند دارد. بعد از امید عالیشاه و وحید امیری که کاپیتان های اول و دوم تیم هستند، علی علیپور چه به لحاظ تعداد بازی و چه لحاظ تعداد فصل حضور در پرسپولیس از فرشاد احمدزاده و حسین کنعانی زادگان جلوتر است.

اما پرسپولیسی‌ها از آقای گل فقط گلزنی می‌خواهند! علیپور آخرین آقای گل با لباس پرسپولیس در لیگ هجدهم بود و این سال‌ها هیچ کدام از مهاجمان پرسپولیس به این افتخار نرسیدند. همه منتظر باز شدن پای علیپور به گلزنی بودند که این اتفاق امروز افتاد.

در دیدار دوستانه پرسپولیس مقابل اکسین علیپور گل های هشتم و نهم تیمش را به ثمر رساند. این پیروزی پرگل برای روحیه شاگردان گاریدو بسیار مهم بود و زدن گل هشتم و نهم در یک مسابقه به خودی خود برای یک بازیکن بزرگ و با تجربه عامل خوشحالی محسوب نمی‌شود.

اما چون زننده این گل ها علی علیپور بود و او نخستین گل هایش را در بازگشت دوباره با لباس پرسپولیس زد، هواداران را امیدوار کرد که دوباره یک آقای گل در لباس سرخ خواهند داشت و همین مساله باعث خوشحالی مضاعف قرمزها شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۲
  • ارتش سرخ IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
    تیم باید هرچه زودتر با بازیکنان بزرگ بسته بشه تا به هماهنگی کامل برسیم و در آسیا به مراتب حریفان سخت تری داریم امروز خوندم الهلال با آرسنال فکر میکنم دارن برای جذب رافینیا رقابت میکنن، در هر صورت به بازیکنان هردو تیم خسته نباشید میگم و خدا قوت.
  • حسین IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
    به یک تیم محلات گل زدن چه افتخاری میکنن در لیگ برتر با وی آی ار از رده هشتم بالاتر نمیتونن بیان
  • سرخ های تک ستاره IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
    این فصل بازم پرسپولیس قهرمان کوکاتو تو پاریس دیریبد با شوت های خوبی داره ولی تو ایران گند میزنه به همه‌چی با علی پور رو داریم سوراخشون می کنیم
  • اسی،♥️♥️ IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    انشاالله درکنارعیسی موفق باشه...هردوتاشون هم بلدن چطور ب کیسه گل بزنن
  • اولنگا IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    بجان خودم ۸ تا گل آفساید بوده ... گل افساید هم ذوق داره ... فس
  • کامران IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    بازهم همه تون بجنگید براسوم ودوم و..سرورتون بازهم پادشاهه درصدر و10قهرمانی دونایب قهرمانی اسیا ویک قهرمانی درجام های اسیا.
  • .h IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    یه دبل هم واسه دربی نگه داشته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی