نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
منچستریونایتد چوب حراج به ستاره‌هایش زد/ این ۲ ستاره در لیست خرید شیاطین‌سرخ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منچستریونایتد تصمیم به فروش هفت ستاره تیم گرفته تا بودجه لازم برای خرید ستاره‌های جدید فراهم شود.

منچستریونایتد آماده است تا برای ورود چهره‌های تازه‌تر، از هفت ستاره تیمش دست بکشد. شیاطین سرخ تاکنون نزدیک به ۹۰ میلیون پوند برای جذب لنی یورو و یاشوا زیرکزی در تابستان امسال خرج کرده‌اند. رسانه ESPN مدعی شده که اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، قصد دارد یک هافبک مرکزی جدید، یک مدافع میانی دیگر و یک دفاع راست هم به تیم بیاورد و برای انجام این معاملات وضعیت هفت ستاره این تیم به خطر می‌افتد.

ویکتور لیندلوف، آرون فان بیساکا و کریستین اریکسن در آخرین سال قراردادشان در اولدترافورد هستند و گفته می‌شود که هر سه به فروش می‌رسند. در حالی که هری مگوایر، اسکات مک‌تامینی، جیدون سانچو و آنتونی نیز می‌توانند در صورت دریافت پیشنهاد خوب از تئاتر رویاها بروند.

این هفت ستاره مجموعاً ۳۲۴.۵ میلیون پوند برای یونایتد هزینه داشتند و در صورت ترک باشگاه در این تابستان احتمالاً ضرر قابل توجهی هم به باشگاه می‌رسانند. سانچو پس از تبعید توسط تن‌هاخ در فصل گذشته و گذراندن دوران قرضی در بوروسیا دورتموند برای نیم فصل دوم، دوباره در تیم ادغام شد، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این ملی‌پوش انگلیسی در حال انتقال به پاری‌سن‌ژرمن است.

باشگاه‌های لیگ برتری نیز تعدادی از استعدادهای موجود یونایتد را زیر نظر دارند. یونایتد پیشنهاد فولام برای مک‌تامینی را رد کرده، در حالی که وستهام نیز با پیشنهاد ۱۵ میلیون پوندی برای جذب فان بیساکا اقدام کرده است. آنتونی از زمان انتقال ۸۰ میلیون پوندی از آژاکس برای درخشش در منچستر تقلای زیادی کرده، اما ایجنت او گزارشات مبنی بر جدایی او در تابستان امسال را رد کرده است. جونیور پدرسو، ایجنت ستاره برزیلی گفت: «برنامه آنتونی روشن است: منچستریونایتد. او می‌خواهد بماند و فقط روی منچستریونایتد تمرکز کرده است. قبلاً در این مورد با باشگاه صحبت کرده بودیم.»

یونایتد راه خود را از میسون گرین‌وود جدا کرده و بودجه بیشتری را برای ورود تعدادی ستاره آزاد کرده است. گرین‌وود با قراردادی به ارزش بیش از ۳۰ میلیون پوند راهی مارسی شد و دوران حضورش در منچستریونایتد را برای همیشه به پایان رساند.

فعلا نام‌هایی که به یونایتد لینک شده‌اند عبارتند از ماتایس دی‌لیخت مدافع میانی بایرن مونیخ و مانوئل اوگارته هافبک پاری‌سن‌ژرمن.

بیشتر بخوانید: عکس| انتخاب رنگ عجیب برای شیاطین سرخ/ قرمزها آبی پوش شدند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی