نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
دلیل اصلی جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس لو رفت / اختصاصی خبرورزشی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جنجال عبدالکریم حسن در فضای مجازی باعث طرد شدنش از کشور قطر شده بود اما شادی او در استودیو فوتبال برتر ورق را برگرداند

به گزارش خبرورزشی، عبدالکریم حسن، به دلیل یک جنجال در شبکه‌های اجتماعی و پاسخی که به کامنت هوادار تیم ملی قطر داده بود، از تیم ملی قطر اخراج و از کشور طرد شده بود. او در پاسخ به کامنت انتقادی یک هوادار گفته بود "آرام باش برادر، مگر جنگ است؟" همین کامنت موج انتقادی گسترده از او را در پی داشت و رفتارهای بعدی این بازیکن توهین به امیر قطر تلقی شد تا جایی که عبدالکریم مجبور به ترک کشورش شود.

از ابتدای پنجره نقل و انتقالاتی جاری (تابستان 1403) چند تیم قطری به شدت خواهان جذب عبدالکریم حسن شدند. قطری‌ها از هر دری وارد شدند تا ملی پوش سابق خود را به کشورشان بازگردانند. اما چه اتفاقی رخ داد که بازیکن طرد شده از کشور حالا گزینه محبوب تیم‌های مطرح لیگ ستارگان قطر شد؟

ماجرا به روزی برمی گردد که عبدالکریم حسن به همراه ایجنتش در استودیو فوتبال برتر برای تماشای بازی ایران و قطر حضور پیدا کرد. فیلم‌هایی که از پشت صحنه حین برگزاری بازی ایران و قطر در جام ملت‌های آسیا منتشر شد، نشان داد عبدالکریم بعد از گل‌های تیم ملی کشورش به شدت خوشحالی می کند. این ویدیوها در کشور قطر بازتاب زیادی داشت و دل مردم این کشور را با ملی پوش سابق شان صاف کرد.

اما این تنها دلیل اشتیاق قطری‌ها به بازگرداندن عبدالکریم حسن نبود. این رفتار یک دلیل سیاسی نیز برای آنها داشت؛ دولت قطر نمی خواست بازیکن سابق تیم ملی در کشوری توپ بزند که نام لیگش، لیگ خلیج فارس است.

به همین خاطر با عفو امیر قطر به عبدالکریم حسن و به نوعی دستوری که از بالا در این کشور صادر شد، تیم‌های قطری تمام عزم خود را جزم کردند تا این بازیکن را از لیگ خلیج فارس به لیگ ستارگان ببرند.

در هر حال پرسپولیس هم از این اصرار قطری‌ها کمال استفاده را برد. پرسپولیس با مبلغی عالی رضایتنامه عبدالکریم حسن را صادر کرد و یک اردوی رایگان در کشور قطر هم اشانتیون گرفت.

پیش از این وقتی اماراتی‌ها نام جعلی روی خلیج همیشه فارس گذاشتند و همان نام جعلی را هم برای لیگ کشورشان برگزیدند، ما هم محمدرضا خلعتبری را از لیگ این کشور برگرداندیم و مانع حضور جواد نکونام در لیگ امارات شدیم و تا زمانی که این نام تغییر نکرد، بازیکنی از ایران به لیگ امارات نرفت.

قطری‌ها هم وقتی عبدالکریم حسن به لیگ ایران پیوست چون این بازیکن از قطر طرد شده بود و حتی حرف‌هایی در این زمینه به گوش می رسید که قرار است تابعیت قطر از این بازیکن گرفته شود، کسی در این کشور کوچک به نام لیگ ایران حساس نشد اما حالا که شادی عبدالکریم حسن در استودیوی یک برنامه تلویزیونی ایرانی سر و صدا کرده، قطری‌ها شرط خروج از لیگ خلیج همیشه فارس را برای بخشیده شدن پیش پای عبدالکریم حسن گذاشتند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۱
  • علی عبدو IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    عرب ، قطر ، امالفساد دنیا
  • اسنپ كاپ IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    يعني زمانيكه ميخواستم بياد ايران نميدونست اسم ليگ ايران چيه!!!!!!؟
  • حمید IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    علی رغم رفتار بدی که باایشان در قطر داشتند و طرد شده بود ، وطن پرستی ایشان قابل تقدیر است آفرین ، جوانان ما الگو قرار دهند 🌹
  • بهزاد IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    چیزی که ما خوندیم فقط ضعف ایران بود
  • بهرام IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    دردنیای متمدن وپیشرفته ی امروز این مسخره بازی قطریها خریته🦓🦓🦓🦓🦓
    • :f.h IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
      قول میدم اصلا دلیلش این متن مسخره ای که نوشتن نبوده . فقط بحث کیفیت فنی بوده
  • علی IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    عشق ایران جونم ایران عشق خلیج همیشه فارس چه حال داد چه پولی گرفت پرسپولیس . واقعا از حق نگذریم دمش گرم اینتر و طارمی .
  • ح IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    همه این‌چیزا فقط از آشغال دوزاری مثل میثاقی در میاد که بازیکن ملی پوش کشوری رو جلوی تیم ایران میاره برنامه زنده تا تو خاک خودمون اینجوری خوشحالی کنه اوم دوزاری که هیچ چیزی از فوتبال نمیدونه میاد برنامه ساز میشه جز همین فلاکت نتیجه ای نداره
  • مرتضی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    هرچی بود دمش گرم. هم خوب بازی کرد هم خوب پولی رسوند.
  • مهران IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    از لحاظ شخصیتی آدم کاملی بود بدون تعصب بگم چیزی که در بازیکنهای ما نادر و کمیاب است
  • عرب IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    خلیج عربی
    • ارتش سرخ IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
      قطعا رو در رو جسارت زدن این حرف رو نخواهی داشت. حرفی بزن که از دل، عقل و منطق بیاد نه از جای دیگه. مراقب حرف زدنت باش🤬
    • 🇮🇷 IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
      خلیج همیشه پارسی
  • ناشناس IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    هرکس بیاد هر. کس بره خلیج همیشه فارس هست تا ابد
  • ابوالعون اسيا IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    قطر دراسيا چيزي نيست، امروزفوتبال اسيا، ژاپن، كره ج، عربستان،
  • یه بند خدا IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    از کئه تا حالا ما آینفده بد شدیم منم ایرانی و بلوچم و اهل سنت مثلاً اگر من بروم در یه برنامه ای شرکت کنم در یه کشور عربی اگر تیم ملی کشور ایران پر افتخار بازی کنه و هم پیروز میدان بشه مسلمأ شادی می کنم بدون کوچکترین شکی و تردیدی چرا که اول یه ایرانی هستم و بعدش یه بلوچ اهل سنت بعدش تقصیری نداشت کریم حسن کشورش بود حالا اسپانیا در خاک آلمان آلمان را شکست داد نباید بازیکان اسپانیا شادی می کردند این دیگه چه منطق و شعوری است یا اصن چرا فوتبال برتر را ایشان دعوت کرده آن روز نمی کرد آیا فکر شون نمی رسید شادی کردن به فرد از برد تیم ملی کشورش در کجا دنیا باشه یه امر طبیعی است یادم می آید در ۹۸ فرانسه تیم ملی کشور مون آمریکا را شکست داد ایرانیان ساکن در آمریکا شادی کردند پس آمریکا و مردمش و دولتش حساب ایرانیان را می رسیدند واقعا که یا اگر به خاطر اسم جعلی لیگ امارات است آیا کریم حسن نمی دونست که اسم لیگ کشورمون به اسم خلیج همیشه فارس مزئین شده ول کنید شما را به خدا کمی حرفه ای باشید دست از تئوری توطه بردارید گر چه این بازیکان از کشورش طرد شده بود به خاطر آن مسائل خودش حالا کشورش او را بخشیده
  • امید امید امید امید 4444 US ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    ابته خلیج تا ابد فارس
  • بابک IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    به قول ما شیرازی ها همچی مالی هم نبود کاکو
  • مجتبی عباسی گودرزی IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    عبدالکریم حسن بازیکن تراز بالایی هست واقعا میشه گفت در حد کریم باقری و.... اینا حیف شد که رفت ولی خوب شد که بابتش پول خوبی گیر پرسپولیس اومد پرسپولیس هم باید از همین پول خرج تیم کنه و بازیکن در سطح بالا بگیره
  • جواد IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    هر چیزی رو سیاسی میکنید لااقل از دست فوتبال دست بردارید
  • سید مرتضی علم الهدی IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    به هر حال برای پرسپولیس خوب بازی کرد و پول خوبی هم رساند.اما خلیج فارس ایران همیشه هست و امثال امیر قطر و امارات در برابر خلیج فارس عددی نیستند.
  • وحید 08 IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    این بازیکن یعنی اینقدر شعورش نمیرسه وقتی بهش احترام گذاشته شده و دعوتش کردن کمی خودشو کنترل کنه واینجوری جلوی مردم ما شادی خوشحالی نکنه؟ البته مشکل از میثاقی که بازیکنی که هنوز گلی به سر فوتبال ما نزده رو فرتی دعوت میکنه و این باعث میشه طرف خودشو گنده ببینه
  • بختیار IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    خلیج همیشه خلیج فارس بوده هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی