نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
۴
چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
۴ |
۰
قهرمان بوندسلیگا سردار آزمون را حذف کرد +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وضعیت سردار آزمون در بایرلورکوزن و آینده او پیچیده‌تر از هر وقت دیگری شده است.

چند روز پیش رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که ژابی آلونسو به سردار آزمون، بازیکن ایرانی بایرلورکوزن اجازه تمرین با تیم نداده و برخی دیگر از رسانه‌ها از عبارت "اخراج از تمرین" برای توصیف وضعیت او استفاده کردند. به نظر می‌رسد دلیل این تصمیم، عدم آمادگی بدنی آزمون بوده و باشگاه از او خواسته که به شکل انفرادی تمرین کند تا هم به آمادگی برسد و هم وضعیت آینده‌اش مشخص شود.

در هفته‌های اخیر شایعات بسیاری درباره آینده سردار آزمون منتشر شده است. یکی از این شایعات حضور احتمالی او در لیگ کشورهای حوزه خلیج فارس است. از سوی دیگر، رسانه‌های معتبری مانند مارکا و البته فابریتزیو رومانو مدعی شده‌اند که سویا همچنان به دنبال جذب آزمون است و تا پایان نقل و انتقالات تابستانی این هدف را دنبال خواهد کرد.

با این حال، احتمال ماندن آزمون در لورکوزن بیش از هر گزینه دیگری است. اما صفحه رسمی باشگاه بایرلورکوزن در روزهای اخیر تصاویر زیادی از تمرینات و فوتوشوت‌های بازیکنان تیم منتشر کرده است که نکته جالب این است که سردار آزمون در هیچ‌یک از این تصاویر حضور ندارد. این موضوع به نوعی نشان از قهر باشگاه با او دارد.

بیشتر بخوانید: عکس| تیشرت ۲۰ میلیونی مدیرعامل پرسپولیس در مراسم تشییع پیکر سعید راد

قهرمان بوندسلیگا سردار آزمون را حذف کرد +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • motarjem FR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    آلونسو، سرمربی لورکوزن به آزمون اطلاع داده که دیگر روی او حساب نمی‌کند. این مهاجم ایرانی در فصل گذشته به صورت قرضی برای آاس رم بازی می‌کرد و پس از بازگشت به آلمان با بی‌انضباطی‌هایی مواجه شده است. گفته می‌شود باشگاه سویا و تیم‌هایی از کشورهای عربی خواهان جذب او هستند. لورکوزن تمایل دارد آزمون را به یکی از تیم‌های عربی بفروشد چرا که در این صورت سود بیشتری نصیب باشگاه خواهد شد. طبق گزارش روزنامه بیلد، دو باشگاه از دبی خواهان آزمون هستند. همچنین تیم‌هایی از عربستان سعودی نیز به دنبال جذب این بازیکن هستند. پیشنهادات مالی تیم‌های عربی برای لورکوزن بسیار جذاب‌تر از پیشنهاد سویا است. لورکوزن خواهان دریافت 8 تا 10 میلیون یورو برای آزمون است. سویا اما فقط خواهان قرض آزمون با گزینه خرید است که این موضوع برای لورکوزن قابل قبول نیست. با این حال گفته می‌شود آزمون با سویا به توافق شخصی رسیده است. آزمون نیز از انتقال به تیم‌های عربی استقبال می‌کند. او فقط می‌خواهد هرچه زودتر وضعیت خود را روشن کند. آزمون از زمان بازگشت از رم نتوانسته خود را با تیم وفق دهد و در اولین جلسه تمرینی پس از بازگشت غیبت داشت
  • ایرانی IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    یک بازیکن در سطح لیگ 2. تازه دارن میشناسن این کیه
  • کوروش IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    چقد این سایت عقب سردار رفت امارات بابا کجای کارین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی