نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
هایجک پی‌اس‌جی از بارسلونا؟/ ستاره محبوب اسپانیایی‌ها در رادار غول فرانسوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاری‌سن‌ژرمن با هدف شماره یک بارسلونا تماس گرفته و در تلاش برای جذب این ستاره درخشان است.

بارسلونا به وضوح اعلام کرده که نیکو ویلیامز، وینگر باشگاه اتلتیک بیلبائو، در دستور کار آنها برای تابستان امسال قرار دارد و رئیس خوان لاپورتا حتی به یکی از هواداران گفته که برای جذب او تلاش خواهند کرد. البته قطعا رقابت زیادی برای جذب این ستاره وجود خواهد داشت و بند فسخ ۵۸ میلیون یورویی او مشکلی برای اکثر باشگاه‌های سطح بالا ایجاد نخواهد کرد.

بارسلونا شرایط خوبی را به این بازیکن ۲۲ ساله پیشنهاد کرده و باشگاه اطمینان داده که می‌تواند بند فسخ او را پرداخت کند اما تاکنون هیچ تاییدی از سوی منابع دیگر در این مورد وجود ندارد. چلسی و آرسنال نیز به ویلیامز علاقه‌مند هستند، اگرچه نشریه اتلتیک توضیح می‌دهد که آرسنال ممکن است برای خرید او مجبور به فروش بازیکنانش شود.

یکی از تیم‌هایی که به راحتی از عهده هزینه‌های این ستاره برمی‌آید پاری‌سن‌ژرمن است و همین نشریه در ادامه فاش می‌کند که پی‌اس‌جی با ایجنت ویلیامز بر سر انتقال احتمالی تماس گرفته است.

بارسلونا می‌تواند به این موضوع دلخوش باشد که ترجیح ویلیامز ماندن در اسپانیاست، هرچند نمی‌توان هیچ موردی را رد کرد. بیلبائو مطمئن است که او در باشگاه باقی خواهد ماند و سرمربی ارنستو والورده گفت که انتظار دارد ویلیامز در ۱۲ آگوست، زمانی که تعطیلاتش به پایان برسد، به تمرینات بازگردد.

بیشتر بخوانید: پیشنهادهای نجومی برای ستاره جوان بارسلونا و تیم ملی اسپانیا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی