نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
خبرورزشی‌گردی| عباس جدیدی: عکس من را با منصورخان پورحیدری مونتاژ کردند/ تن مرحوم را در قبر لرزاندند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نایب قهرمان اسبق المپیک به ماجراهایی که پس از عکس گرفتن او با پدر معنوی استقلال به وقوع پیوست، واکنش نشان داد.

در روزهای پایانی زندگی منصورخان پورحیدری عکسی که عباس جدیدی قهرمان پرآوازه کشتی کشورمان با پدر معنوی استقلال در بیمارستان گرفت، سر و صدای بسیار زیادی راه انداخت و گروهی از جدیدی انتقاد کردند.

در همین اوضاع استاد جمشید مشایخی بازیگر فقید و ارزنده کشورمان که سال ۹۷ هنوز در قید حیات بود، اوایل تابستان بستری شد و تعدادی از بازیگران با او در بیمارستان با وجود این‌که اصلا حال خوشی نداشت، عکس یادگاری گرفته و در فضای مجازی منتشر کردند. همین مسئله موجب شد تا عباس جدیدی اول مرداد سال ۹۷ طی مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی در مقام دفاع از خود حرف بزند.

جدیدی به خبرورزشی گفت: چه بگویم؟ سر آن قضیه با من خیلی بد کردند ولی همه‌چیز را ریختم توی دلم. عکس من با مرحوم منصورخان پورحیدری را مونتاژ کردند و به هدف خود رسیدند. آن‌ها برای این کار سناریو داشتند و می‌خواستند ورزشی‌های حاضر در شورای شهر را بکوبند چون از حضور و محبوبیت ورزشکاران در این عرصه واهمه داشتند. با سناریویی که برایم ساختند، تن مرحوم منصور پورحیدری را در قبر لرزاندند.

جدیدی در واکنش به سوال خبرورزشی مبنی بر این‌که اگر واقعا قضیه سناریوسازی در مورد او صحت داشته باشد آیا این افراد را حلال می‌کند یا نه، تصریح کرد: من چه کسی باشم که دیگران را حلال کنم؟ به قول معروف آن ذره که در حساب ناید ماییم. من اگر عباس جدیدی شدم و مدال آوردم به خاطر لطف و دعای همین مردم بود وگرنه حتی بند مدال جهانی و المپیک هم به من نمی‌رسید چه برسد به خود مدال.

خبرورزشی‌گردی| عباس جدیدی: عکس من را با منصورخان پورحیدری مونتاژ کردند/ تن مرحوم را در قبر لرزاندند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی