ایگناسیو مارتینز شکایت کرد؛ ضرر یک میلیون یورویی در انتظار فولاد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق فولاد خوزستان از این باشگاه شکایت کرد.

 به گزارش خبرورزشی، خوان ایگناسیو مارتینز، سرمربی سابق فولاد برای دریافت مطالباتش از این باشگاه شکایت کرده است

 مارتینز فصل گذشته با قراردادی برای یک فصل و نیم سرمربی فولاد خوزستان شد. ارزش قرارداد او برای نیم فصل اولش در فولاد ۴۵۰ هزار یورو برای خودش و همچنین ۱۶۰ هزار یورو برای دو دستیارش بود. برای فصل بعد نیز او قراردادی ۵۳۰ هزار یورویی برای خود و همینطور ۲۴۰ هزار یورویی برای دستیارانش بست.

در زمان مدیریت بهرام رضاییان، ایگناسیو مارتینز با وجود داشتن قرارداد از سمت خود برکنار شد. او مبلغ قرارداد نیم فصل اول را کامل دریافت کرد و قرار شد با برکناری اش ۱۰ درصد از قرارداد فصل پیش رو (لیگ بیست و چهارم) را نیز دریافت کند تا رضایت بدهد و به دنبال شکایت از فولاد نرود.

میان رضاییان و مارتینز یک تفاهم نامه به امضا رسید که اگر تا پایان اردیبهشت ۱۰ درصد را بگیرد، هیچ شکایتی از فولاد نداشته باشد.

با این حال هنوز آن ۱۰ درصد به مارتینز داده نشده تا سرمربی اسپانیایی پروسه شکایت از فولاد خوزستان را آغاز کند. جالب اینجاست که مدیرعامل سابق فولاد در برنامه فوتبال برتر ادعا کرد که از استراماچونی دوم جلوگیری کرده و یک پرونده جدید روی دست فوتبال ایران نگذاشته است اما حقیقت ماجرا اینکه مارتینز با وجود دو مرتبه هشدار به فولاد، هنوز پول خود را دریافت نکرده است.

ایگناسیو مارتینز با شکایت به فیفا خواهان دریافت غرامت و  کل مبلغ قراردادش شده است. یعنی شکایتی ۵۳۰+۲۴۰ هزار یورویی (۷۸۰ هزار یورو) به همراه هزینه دادرسی و وکیل علیه فولاد به ثبت رسیده است. با توجه به تفاهم نامه ای که در اختیار مارتینز است، به احتمال قریب به یقین فیفا حق را به او می دهد و فولاد محکوم می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی