جوان عراقی به جای استعداد ایرانی/ سپاهان «بالانس» می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نقل و انتقالات سپاهان شاید به اندازه تابستان گذشته پر سروصدا نیست اما روی کاغذ حتی بهتر هم به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرورزشی، زردپوشان اصفهانی جزو تیم‌های فعال بازار نقل و انتقالات بوده‌اند و این بار به جای خرید ستاره، روی به جذب استعدادهای فوتبال ایران آوردند. در این بین نام‌هایی که به ترکیب تیم اضافه شدند، هزینه زیادی روی دست باشگاه گذاشتند اما از اصفهان خبر می‌رسد هواداران چندان نسبت به استراتژی تابستانه تیم روی خوش نشان نداده‌اند. البته نگاهی به عمق ترکیب سپاهان نشان می‌دهد آنها حتی تیم کامل‌تر و به اصطلاح بالانس‌تری را نسبت به فصل قبل در اختیار دارند.

پروژه جذب حسین گودرزی مراحل پایانی‌اش را می‌گذراند تا جانشین میلاد زکی پور شود. سپاهانی‌ها در خط دفاعی امین حزباوی را اضافه کرده‌اند و صالح حردانی هم جای رامین رضاییان را پر کرده است. در خط حمله هم مهدی لیموچی، محمد مهدی محبی و جواد آقایی پور جذب شدند و از ستارگان فصل قبل تنها تکلیف شهریار مغانلو مشخص نیست.

در خط میانی هم درست است امید نورافکن جدا شده اما ابراهیم بایش ملی پوش عراقی و ۲۴ ساله فصل قبل الزورا در آستانه حضور در اصفهان است. البته همانطور که هفته گذشته خبر دادیم، محمدجواد حسین نژاد هم یک پیشنهاد خوب از صربستان دریافت کرده و سخت به دنبال جدایی است و اگر باشگاه به این انتقال رضایت بدهد، آنگاه بایش عراقی جای او را در ترکیب می‌گیرد و یک هافبک دیگر هم جذب می‌شود. در هر صورت برآیند انتقالات سپاهان و بازیکنانی که به نقش جهان نزدیک هستند، نشان می‌دهد تیم ژوزه مورایس به شدت متوازن شده و امسال که اردوی خارجی‌اش را زودتر هم همه تیم‌ها آغاز کرده، یکی از شانس‌های قهرمانی است؛ به شرطی که مثل فصل قبل تمرکزش را از دست ندهد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مم IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    قرار نشد از الان بیاید برای سپاهان حاشیه درست کنید مثل پارسال
  • مم CH ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    شما به این کن فدراسیون ترسید سپاهان قهرمان بشه و براشون بد بشه میگید سپاهان تمرگزشو از دست ندهد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی