نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
مهدی تیکدری لو داد؛ استقلال با صالح حردانی و هوادارانش صادق نبود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حرف های تازه مهدی تیکدری ثابت کرد باشگاه استقلال آن زمان که ادعا می کرد برای حفظ صالح حردانی تلاش می کند، با هواداران خود صادق نبوده است.

به گزارش خبرورزشی، صالح حردانی پس از جدایی از تیم استقلال مدعی شد مدیران این تیم علاقه ای به تمدید با من نداشتند، اما باشگاه استقلال اعلام کرد صحبت های صالح صحت ندارد و او جزو اولین نفراتی بود که پیشنهاد تمدید دریافت کرد و اگر تایید کند الان هم مایل به تمدید با این بازیکن هستیم.

همان زمان باشگاه استقلال در حال مذاکره با تیکدری و رامین رضاییان بود که تیکدری پس از خروج از باشگاه استقلال گفت قراردادی امضا نکرده و برای مذاکره به باشگاه استقلال آمده است. دو روز بعد باشگاه استقلال از رامین رضاییان رونمایی کرد و با اعتراض هواداران استقلال مبنی بر تمدید با صالح حردانی مدعی شد در حال مذاکره با حردانی است و این بازیکن را کنار رامین رضاییان می خواهد. اما امروز مصاحبه ای از مهدی تیکدری منتشر شد که با باشگاه استقلال قرارداد امضا کرده و با پیراهن استقلال عکس هم گرفته است.

با صحبت های امروز مهدی تیکدری باور اینکه استقلال، همزمان با تیکدری و رامین رضاییان قرارداد بسته باشد و در عین حال، صالح حردانی را هم بخواهد کمی سخت است. مقطع زمانی بستن قراردادها اثبات می کند وقتی باشگاه استقلال اعلام کرده به دنبال صالح حردانی است، با مهدی تیکدری و رامین رضاییان قرارداد امضا کرده بود و به نظر می رسد فقط برای کاهش فشار هواداران و قرار دادن صالح حردانی روبروی هواداران شاکی استقلال، باشگاه مدعی شد آمادگی حفظ صالح حردانی را دارد.

نزدیکان حردانی می گویند یکی از دلایل اصلی صالح برای جدایی از استقلال، جدا از بحث مالی، همین بود که باشگاه می خواست او را روبروی هواداران قرار بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴
  • قرمز آتشین IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    کیسه ناقلا 🤣🤣🤣🤣🤣
  • مجتبی NL ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    تکیدری هم آرونوف،دیگرکه جوادنخواست اخرفصل معلوم میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی