نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال خوزستان و استقلال را پیش بینی کنید
الهامی: نساجی پر طرفدارترین تیم ایران است/ بمب نه، ما اتم منفجر می‌کنیم + ویدیو
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

تمرینات نساجی برای فصل پیش رو شروع شد و سرمربی این تیم در خصوص شرایط مازندرانی‌ها صحبت کرد.

به گزارش خبرورزشی، ساکت الهامی سرمربی نساجی درحاشیه تمرین امروز قرمزپوشان در ورزشگاه کارگران به خبرنگاران گفت: «ابتدا دعا می‌کنم عزاداری همه عزیزان مورد قبول خداوند و سرور و سالار شهیدان قرار بگیرد. از هواداران می‌خواهم که ما را ببخشند چون روز آخر اتفاقاتی افتاد که دوست نداشتیم رقم بخورد اما در آینده جبران می‌کنیم. از آقای حدادیان عزیز و مهندس بایندریان تشکر می‌کنم. همه بازیکنان ما که قرارداد دارند در تمرین حضور دارند و من از آنها هم تشکر می‌کنم. فقط گلر برزیلی ما امشب می‌رسد و محمد عباس‌زاده نیز به دلیل کسالت مادرش در تمرین حاضر نشده است. ما تنها تیمی هستیم که ۹۰ درصد تیم خود را داریم و از زمان حضور من در نساجی، بازیکنان آن قدر خوب کار کردند که با رفتن محمدرضا آزادی که برایش آرزوی موفقیت هم می‌کنم، یکی دو بازیکن به ما اضافه خواهند شد تا تیمی یک دست و خوب را روانه مسابقات کنیم. آرزوی من این است که برگردیم به حالتی که تیم‌ها از ما بترسند. من برای همه تیم‌ها احترام خاصی قائلم اما از هیچکدام ترسی نداریم. از زمانی که من آمدم، از ۱۲ بازی ۲۰ امتیاز گرفتیم و جزو چهارتیم بالای جدول بودیم ولی کمبودهایی داریم. اول دنبال بازیکنان داخلی هستیم و اگر نباشند، سراغ بازیکن خارجی خوب خواهیم رفت.»

او درباره دلخوری مالک باشگاه از شرایط به وجود آمده نیز گفت: «مهندس حدادیان ناراحتی از هزینه ندارد و همه هزینه‌ها را تقبل کرده است. فکر نمی‌کنم تیمی کاملا تسویه کرده باشد و فقط ما هستیم که این اتفاق برایمان افتاده است. حتی من به عنوان مربی شاید بیشتر از حق خودم گرفته باشم. همه جای دنیا فوتبال صنعتی پولساز است ولی ما انتظارمان این است که پول‌ها را هدر ندهیم نه اینکه پولسازی کنیم. یک استان پشت نساجی است و مردم این شهر جز نساجی چیزی ندارند. نساجی تیمی بااصالت و 65 سال قدمت است. اسم نمی‌برم اما خیلی‌ها دنبال خرید اصالت هستند. اگر جمعیت ما را با سایر شهرها مقایسه کنید، نسبت به جمعیت شهر ما پرطرفدارین تیم ایران هستیم. ما تهران 16 میلیونی نیستیم و یک شهر 300، 400 صد هزار نفری هستیم ولی 10 صبح ورزشگاه پر می‌شود.  شاید بقیه دنبال هزینه باشند اما ما هوادارانی داریم از بمبی که بقیه منفجر می‌کنند قوی تر هستند و ما اتم داریم.»

الهامی درباره فضای نقل و انتقالاتی هم افزود: «گفتم که همه تیتر می‌زنند بمب ترکید ولی ما بمب نداریم. بیشتر نفرات جابه‌جا شدند و اتفاق خاصی رخ نداده است. یکی دو تیم مجبور بودند هزینه کنند تا توقع هوادارانشان را برطرف کنند. ما مشکل خاصی نخواهیم داشت و هر چه نداشته باشیم، هوادارانمان را داریم. می‌دانیم که روزهای سختی در انتظارمان است.»

سرمربی نساجی درباره قانون سقف در دومین فصل اجرایش گفت: «اول بگویم که این آخرین مصاحبه من در این فصل است و اجازه دهید در این فصل بیشتر سکوت کنم کما اینکه در این 50 روز دیده‌اید صحبتی نداشته‌ام. شما می‌دانید در نقل و انتقالات چه اتفاقی رخ داده است. اگر قرار است سر خود را کلاه بگذاریم، بله سقف بودجه هست و اتفاقی رخ نداده است و مثلا ساکت الهامی با 10 تومن به فلان جا رفته است. واقعیت این است که سقف بودجه وجود ندارد و این مختص ایران نیست و همه جا همین‌گونه است. هوادار استقلال و پرسپولیس و سپاهان نمی‌تواند قبول کند که تیمش بازیکن نگیرد. تراکتور نیز یک جام با حضور من گرفته است. درست است که نباید راجع به تیم حریف حرف بزنم اما نمی‌توان گفت تراکتور زنوزی ناموفق باشد. سپاهان در 10 سال اخیر یک و استقلال دو جام گرفته است. مشکل این است که بعضی‌ها را بولد می‌کنیم. شما خبرنگاران مثل ما خاک این فوتبال را می‌خورید. من با همه شما در ارتباطم و حتی با ایجنت‌ها هم کار می‌کنم. ما بازیکن می‌خواهیم و قطعا باید با ایجنت‌های مختلف در ارتباط باشیم. اگر اتفاقی رخ نداده است با آبروی کسی بازی نکنیم. نگوییم فلانی در فساد دست داشته است. بگذارید اعلام شود. سپس بتوانیم یک فوتبال خوب و پویا داشته باشیم. با توجه به تقسیم بازیکنان در تیم‌های زیاد، تیم‌هایی مثل تراکتور و ملوان خوب یار گرفتند، استقلال و سپاهان و پرسپولیس همیشه هستند و رقابت زیاد است.»

الهامی درخصوص اینکه چرا نساجی در قائمشهر تمرین نمی‌کند نیز اضافه کرد:« اگر در قائمشهر تمرین کنم، پنج هزار تماشاگر دارم و لذت می‌برم و هواداران شرایط من را می‌فهمند اما ساختاری که در آنجا هست بهتر است، آقای سیف‌الله‌پور در خصوصش صحبت کند. اگر زمین خوب باشد، همین امشب به قائمشهر برمی‌گردیم. استادیوم ما 28 مشکل دارد. من برای تفریح‌کردن به تهران نیامده‌ام. از استاندار و نماینده مجلس تقاضا دارم در این شرایط ما را کمک کنند زیرا آقای سیف‌الله‌پور در ریز کارها هستند.» سرمربی نساجی در پایان درخصوص اینکه قول می‌دهد چه رتبه‌ای کسب کند نیز گفت: «در فوتبال قول‌دادن اشتباه است زیرا قابل پیش‌بینی نیست اما من می‌گویم از هیچ تیمی هراسی نخواهیم داشت.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • عرفانی IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    نچسب ترین عضو فوتبال
  • محمدطاها IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    البته نساجی بعد از استقلال پر طرفدارترین و محبوب ترین تیم ایران است هر دو تیم از تیمهای ریشه دار هستن💙😍
    • Ali IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
      حالا خوبه بازیکنای خودتون درپایان مسابقه با نساجی جلوی دوربین ومیکوفون خبرنگاران به صراحت گفتند تمام ایران پرسپولیسی هستند ،وگرنه تو یک تیم که در دسته سوم بازی میکنه را با تیم موردعلاقه ات استقلال به عنوان پرطرفدارترین تیم میگفتی ،توهم مثل آقای الهامی درآن لحظه الهامی شدی یعنی بهت الهام شده است ؟ پس با خودت 2نفری جشن بگیرید.
  • Ali IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    آقای الهامی ،بهت الهام شده ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال خوزستان و استقلال را پیش بینی کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی