نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال خوزستان و استقلال را پیش بینی کنید
چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
۷ |
۳
بیرانوند آمد، پورحمیدی از تراکتور رضایتنامه خواست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین پورحمیدی رسما به مدیران باشگاه تراکتور اعلام کرده قصد جدایی از این تیم را دارد.

به گزارش خبرورزشی، از مدت‌ها قبل که خبر حضور علیرضا بیرانوند در تراکتور منتشر شد، حسین پورحمیدی از طریق اطرافیانش به مدیران باشگاه پیام داد در صورت حضور سنگربان فصل قبل پرسپولیس در تبریز، او از تراکتور جدا می‌شود. شماره یک تی تی ها انتظارش را نداشت باوجود عملکرد خوبی که فصل گذشته داشت بازهم تیمش به دنبال گلر باشد و به همین دلیل امروز صبح رسما از مدیریت باشگاه تقاضای صدور رضایتنامه‌اش را داشته است.

مدیران تراکتور که هنوز بابت قضیه فسخ بیرو با پرسپولیس نگران هستند، فعلا با جدایی پورحمیدی مخالفت کرده‌اند اما در عین حال به وی اعلام کردند به محض روشن شدن این قضیه، وضعیت او را تعیین و تکلیف می‌کنند و بابت صدور رضایتنامه‌اش برای تیم جدید هم سخت نمی‌گیرند. درواقع انتقال پرحاشیه بیرانوند علاوه بر اینکه خودش، پرسپولیس و تراکتور را وارد یک بازی جنجالی کرده، روی آینده یکی از سنگربانان تیم ملی هم تاثیر گذاشته و پورحمیدی باید منتظر روشن شدن تکلیفش بماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کاربر جدید IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    هرچقدر پور حمیدی پیشترفت داشته بیروالوند هم از نظر تکنیکی و هم اخلاقی پسترفت.
  • ارتش سرخ IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    همچنان معتقدم بهترین گزینه میتونه با وجود اینکه امیر عابدزاده با تیم اسپانیایی قرارداد بسته، خودشه. آقای درویش نشون بده که بهترین مهره باشگاه شما هستین نه هیچکس دیگه، مثل نقل و انتقالات سابق که منجر به قهرمانی شد.
  • reza IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    بهترین کار رو میکنه وقتی بیشترین کلین شیت رو داره و مدیران تراکتور بدون توجه به حضورش دنبال فوتبالیست پولکی رفتن که حتی تکلیف قراردادش هم مشخص نیست ! مدیران تراکتور خودشون تیم رو به هاشیه می برن
  • فوادپرسپولیسی IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    امیررضارفیعی ستاره خواهدشدبه شرط اعتماد
  • Unknown IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    برای من جالبه دروازه بانی که رکورددار کلین شیت هست جوونتر و ارزون تر هست حاشیه نداره رو رد کنی دروازه بانی رو بگیری که حاشیه داره مسن تر و گرون ترهست عملکرد فصل قبلش هم ضعیف تر از همیشه بوده این چه فکریه که بیرو رو به پور حمیدی ترجیح می ده ؟ در فوتبال سطح اول دنیا بازیکن می گیرن تا نقطه ضعف رو جبران کنند مثال اونانا به جای دخئه آ در دروازه منچستر یونایتد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال خوزستان و استقلال را پیش بینی کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی