نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال خوزستان و استقلال را پیش بینی کنید
نکونام در ۲ راهی جذب بازیکن با تجربه یا اعتماد به یک جوان/ جانشین صالح حردانی در استقلال کیست؟  
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز مشخص نیست جانشین مدافع راست جدا شده استقلال چه کسی خواهد بود.

به گزارش خبرورزشی، بعد از جذب رامین رضاییان به استقلال صالح حردانی ترجیح داد این تیم را ترک و راهی سپاهان شود تا مدافع راست آبی ها بعد از ۲ فصل و نیم راه جدایی از این تیم را در پیش بگیرد.

جواد نکونام از حالا باید دنبال یک جانشین مطمئن برای رضاییان باشد تا در غیاب او آبی‌ها با مشکل روبرو نشوند، چراکه استقلال فصل آینده درگیر ۳ جام سخت خواهد بود.

در این بین شنیدیم نکونام به دنبال جذب مهدی تیکدری است اما هواداران دوست دارند سامان تورانیان جوان به کارش در این باشگاه ادامه بدهد و در غیاب رضاییان بتواند فرصت بازی بیشتری پیدا کند.

نکونام برای انتخاب ذخیره برای رضاییان با چالش مهمی روبرو است، البته تجربه نشان داده او کمتر اعتقادی به استفاده از بازیکنان جوان دارد و احتمال دارد در نهایت برخلاف میل هواداران بازیکن بخرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • استقلال قهرمان خدا نگهدارتو .... IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    استقلال این فصل باید نگاه درست و حرفه ای به لیگ برتر و قهرمانی در جام آسیا داشته باشه ، در انتخاب بازیکنانش دقت و کارشناسی دقیقی داشته باشه و بر اساس احتیاجات و تکمیل پازل تاکتیکی تیم بازیکن جذب کند نه بر اساس جارو جنجال رسانه ای و دلالها در این بین کادرفنی تیم حتما از استخوان خرد کرده های تیم مشاوره بگیرند
  • حمید IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    نکونام درست انتخاب کرده الان جای تجربه اندوزی نیست تیکدری با تجربه بیشتر بکار تیم میاد تو کار سرمربی دخالت نکنید بزارید کارش و انجام بدهد
  • عرفان درویش IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    بازیکن باتجربه تو آسیا بهتره
  • علی IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
    تیمداری به جای حردانی خوبه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال خوزستان و استقلال را پیش بینی کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی