نظرسنجی

بهترین بازیکن هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...
جنجال دوباره در جشن قهرمانی آرژانتین/ توهین یاران مسی به فرانسوی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال فرانسه اقدام توهین‌آمیز بازیکنان آرژانتین در فینال کوپا آمریکا را محکوم کرد.

فدراسیون فوتبال فرانسه از اتفاق عجیبی که در جریان فینال کوپا آمریکا رخ داده به شدت عصبانی و ناراحت است.

تیم ملی فوتبال آرژانتین در فینال کوپا آمریکا به مصاف کلمبیا رفت و با گل لائوتارو مارتینز در وقت‌های اضافی به برتری ۱-۰ رسید تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

پس از انتشار ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی که نشان می‌داد فوتبالیست‌های آرژانتینی علیه بازیکنان تیم ملی فرانسه به ویژه کیلیان امباپه شعار نژادپرستانه سر می‌دهند، این نهاد به ریاست فیلیپ دیالو تصمیم گرفت به فیفا شکایت کند.

مطابق گزارش خبرگزاری فرانسه، فدراسیون فوتبال فرانسه همچنین نامه‌ای به فدراسیون فوتبال آرژانتین ارسال خواهد کرد تا دفاعیات‌شان درباره این اتفاق را منتقل کنند.

آملی اودیا کاسترا، وزیر ورزش فرانسه، به شخصه پیگیر این پرونده شده و با فدراسیون فوتبال این کشور در تعامل است. او ویدیوی اقدام بازیکنان آرژانتین را در ایکس بازنشر کرد و آن را تاسف‌بار نامید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نگار DE ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
    من طرفداران آرژانتین بودم همیشه، ولی نسل جدید این تیم اصلا به دل نمیشینه، از خوشحالی و رفتار بد مارتینز دروازبان آرژانتین و توهینهای مسی و بقیه به فرانسوی‌ها متنفر هستم، الان هم که متاسفانه به امباپه توهین نژادپرستانه کردن، امیدوارم بشدت تنبیه بشن.
  • Adiós amigo IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    من عاشق آرژانتین هستم از همون روزی که مارادونا جام قهرمانی بالای سر برد اما این رفتار زشت اصلا قابل بخشش نیست و کل این داستان رو مقصر مسی میدونم همیشه موزی وار کاراش انجام میده
  • MRM IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    آرژانتینیها همیشه خودشونو بالاتر از دیگران میبینن بخصوص مسی. البته تقصیری ام نداره چون یک اسراییلیه به تمام عیاره.بقیه بازیکنان هم ازش تقلید میکنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی