نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید
سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
۰ |
۰
تصاویر| رونمایی از لباس جدید یوونتوس با یک ایده خاص
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه یوونتوس از لباس فصل جدید خود رونمایی کرده است.

باشگاه یوونتوس با همکاری آدیداس از لباس خانگی جدیدش برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ رونمایی کرد. در طراحی این پیراهن خطوط سفید و سیاه سنتی باشگاه را می‌بینیم که پیچ و تابی مدرن به خود گرفته‌اند، و یقه سیاه و سفید با سه خط آدیداس روی شانه‌ها تکمیل شده است.

سام هندی، معاون تولید محصول و طراحی آدیداس گفت: «ما مفتخریم که در این فصل محصولی کمی متفاوت معرفی کنیم. چیزی که همیشه در مکالمات ما با باشگاه مطرح می‌شود تعهد آنها به نگاه رو به جلو و جابجا کردن مرزها در داخل و خارج از زمین است. با در نظر گرفتن این موضوع، ما تصمیم گرفتیم لباسی بسازیم که به DNA اصلی یوونتوس و پیراهن خانگی قدیمی آنها وفادار بماند، اما همچنین مرزهای فنی طراحی لباس را جابجا کند و چیزی کاملاً جدید را به نمایش بگذارد.»

پیراهن‌های سبک که برای عملکرد و کمک به اعتماد به نفس بازیکنان کلاس جهانی برای بازی تحت فشار ساخته شده‌اند، دارای آخرین فناوری آدیداس هستند که با همکاری نزدیک با بازیکنان در طول فرآیند توسعه ایجاد شده است. نسخه درون زمینی پیراهن با فناوری HEAT.RDY ساخته شده که از مواد پیشرفته برای به حداکثر رساندن جریان هوا برای حفظ احساس خنکی بازیکنان استفاده می‌کند، در حالی که نسخه هواداران دارای فناوری AEROREADY است که از مواد عرق‌گیر یا جاذب برای حفظ احساس خشکی بدن استفاده می‌کند.

نسخه درون زمینی کیت با قیمت ۱۵۰ یورو برای خرید در دسترس است، در حالی که نسخه هواداران ۱۰۰ یورو است، و هر دو مورد از امروز از طریق فروشگاه‌های یوونتوس، فروشگاه‌های خرده‌فروشی آدیداس و وبسایت آدیداس و یوونتوس قابل خرید هستند.

بیشتر بخوانید: تصاویر| رونمایی از کیت جدید منچستریونایتد با اسپانسری ویژه

تصاویر| رونمایی از لباس جدید یوونتوس با یک ایده خاص

تصاویر| رونمایی از لباس جدید یوونتوس با یک ایده خاص

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی