نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید
گزینه‌های جانشینی گرت ساوتگیت در تیم ملی انگلیس معرفی شدند/ سرمربی سه‌شیرها تغییر می‌کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گرت ساوتگیت به زودی در مورد آینده خود در تیم ملی انگلیس تصمیم خواهد گرفت و چند گزینه برای جانشینی او معرفی شده است.

اتحادیه فوتبال انگلیس فهرست کوتاهی از نامزدهای احتمالی برای جانشینی گرت ساوت‌گیت تهیه کرده و این فهرست شامل ادی هاو، سرمربی فعلی نیوکاسل و گراهام پاتر، سرمربی سابق چلسی است.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام و چلسی که در حال حاضر بیکار است نیز در لیست نامزدها قرار دارد و به گزارش اسکای اسپورت، تصور می‌شود که او علاقه‌مند به صحبت با اتحادیه فوتبال انگلیس باشد. لی کارسلی، سرمربی تیم ملی زیر ۲۱ ساله‌های انگلیس نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد، و اتحادیه فوتبال انگلیس مشتاق است تا مربیانی که در سنت‌جرج پارک حضور داشتند را در روند استخدام خود بگنجاند.

ساوتگیت که در ماه دسامبر قراردادش تمام می‌شود، در آستانه یورو قول داد که اجازه نمی‌دهد ابهامات در مورد آینده کاری‌اش زیاد طول بکشد و در روزهای آینده در مورد ادامه کارش تصمیم قطعی می‌گیرد.

مارک بولینگام، مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال انگلیس، قبل از شروع یورو به خبرنگاران گفت که اگر نیاز به تعویض مربی باشد، آنها هم مانند هر سازمان بزرگی برنامه جامعی برای جانشینی مربیان تیم‌های مردان و زنان دارند. او تایید کرد که اتحادیه فوتبال انگلیس هنوز با هیچ نامزدی برای جایگزینی ساوتگیت مذاکره نکرده، اما از گفتن اینکه چه کسی را مد نظر قرار داده‌اند خودداری کرد.

بولینگام و جان مک‌درموت، مدیر فنی اتحادیه فوتبال انگلیس، روند تصمیم‌گیری را رهبری خواهند کرد و مشخص است که مربی انگلیسی ترجیح آنها خواهد بود. اگر ساوتگیت تصمیم به ادامه کار بگیرد، آنها بعد از گفتگو با برخی از گزینه‌های مد نظر خود در مورد آینده سرمربی تصمیم خواهند گرفت.

با این حال، با توجه به اینکه انگلیس قرار است تا شش هفته دیگر رقابت‌ در لیگ ملت‌ها را آغاز کند، اتحادیه فوتبال انگلیس زمان زیادی برای تصمیم‌گیری ندارد.

بیشتر بخوانید: هواداری که از خالکوبی جنجالی‌اش پشیمان نیست/ این تتو تا ۴ سال دیگر واقعی می‌شود! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی