برنامه‌های بارسلونا با یک مصدومیت بدجور به هم ریخت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصدومیت رونالد آرائوخو بر برنامه‌های خرید و فروش بارسلونا تاثیر زیادی گذاشت.

معاینات پزشکی روز دوشنبه نشان داد مصدومیت رونالد آرائوخو، مدافع تیم اروگوئه، جدی‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شد و در روزهای آینده در فنلاند تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود آرائوخو حداقل ۴ ماه از میادین دور باشد، اما اگر واقع‌بینانه نگاه کنیم، بعید است که قبل از دسامبر شرایط بازی را پیدا کند. این خبر بدی برای بارسلونا است و بی‌شک بر برنامه‌های باشگاه تأثیر خواهد گذاشت، زیرا مذاکرات بر سر تمدید قرارداد به خوبی پیش نرفته و باشگاه قصد فروش او در تابستان امسال را داشت.

با این حال، بلوگرانا همچنان باید به دنبال کسب درآمد از طریق فروش بازیکنان باشد، و رلوو می‌گوید که باشگاه هفت مدافع میانی دارد و مصدومیت آرائوخو احتمال جدایی‌ بازیکنان دیگر را بیشتر می‌کند. انتظار می‌رفت کلمان لانگله به هر حال جدا شود، و اکنون اریک گارسیا و میکائیل فایه به ترک باشگاه نزدیک‌تر شده‌اند. گارسیا فصل گذشته را به صورت قرضی در خیرونا سپری کرد و این باشگاه او را برای فصل بعدی هم می‌خواند، و اگر بارسلونا نتواند برنامه قانع‌کننده‌ای برای حضور فایه در تیم اصلی داشته باشد، احتمالاً او هم از این تیم جدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تنش بزرگ بین بارسلونا و ستاره خط دفاعی/ پول ندهید او رایگان می‌رود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی