نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید
برنامه‌های بارسلونا با یک مصدومیت بدجور به هم ریخت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصدومیت رونالد آرائوخو بر برنامه‌های خرید و فروش بارسلونا تاثیر زیادی گذاشت.

معاینات پزشکی روز دوشنبه نشان داد مصدومیت رونالد آرائوخو، مدافع تیم اروگوئه، جدی‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شد و در روزهای آینده در فنلاند تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود آرائوخو حداقل ۴ ماه از میادین دور باشد، اما اگر واقع‌بینانه نگاه کنیم، بعید است که قبل از دسامبر شرایط بازی را پیدا کند. این خبر بدی برای بارسلونا است و بی‌شک بر برنامه‌های باشگاه تأثیر خواهد گذاشت، زیرا مذاکرات بر سر تمدید قرارداد به خوبی پیش نرفته و باشگاه قصد فروش او در تابستان امسال را داشت.

با این حال، بلوگرانا همچنان باید به دنبال کسب درآمد از طریق فروش بازیکنان باشد، و رلوو می‌گوید که باشگاه هفت مدافع میانی دارد و مصدومیت آرائوخو احتمال جدایی‌ بازیکنان دیگر را بیشتر می‌کند. انتظار می‌رفت کلمان لانگله به هر حال جدا شود، و اکنون اریک گارسیا و میکائیل فایه به ترک باشگاه نزدیک‌تر شده‌اند. گارسیا فصل گذشته را به صورت قرضی در خیرونا سپری کرد و این باشگاه او را برای فصل بعدی هم می‌خواند، و اگر بارسلونا نتواند برنامه قانع‌کننده‌ای برای حضور فایه در تیم اصلی داشته باشد، احتمالاً او هم از این تیم جدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تنش بزرگ بین بارسلونا و ستاره خط دفاعی/ پول ندهید او رایگان می‌رود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی