نظرسنجی

بهترین بازیکن هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...
پرسپولیس
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پرسپولیس از زمان شروع فصل نقل‌وانتقالات تابستانی عملکرد خوبی نداشته و نتوانسته بازیکن بخرد.

چند هفته از شروع فصل نقل‌وانتقالات می‌گذرد و تیم‌ها مشغول مذاکره و امضای قرارداد با بازیکنان مورد نظرشان هستند در شرایطی که سپاهان و استقلال تاکنون با چند بازیکن قرارداد بسته‌اند و در آستانه رونمایی از چند بازیکن دیگر هم هستند، پرسپولیس هنوز موفق به جذب بازیکن نشده و این موضوع در کنار جدایی چند بازیکن کلیدی فصل گذشته باعث نگرانی هواداران این تیم شده است. هواداران پرسپولیس این روزها به‌شدت از عملکرد رضا درویش عصبانی هستند و اعتراض خود را هم نسبت به او نشان دادند.

تجمع پرسپولیسی‌ها پس از هایجک‌شدن لیموچی

هواداران پرسپولیس پس از جدایی دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی اعتراض خاصی به عملکرد رضا درویش نکردند و واکنش جدی نشان ندادند. آن‌ها تصور می‌کردند باشگاه برای جانشینی این ۲ ستاره خود خیلی زود وارد عمل خواهد شد و با نفراتی چون مهدی لیموچی و رامین رضاییان قرارداد امضا می‌کند ولی اتفاقات روزهای اخیر باعث عصبانیت و نگرانی پرسپولیسی‌ها شده است.

پرسپولیس در چند هفته اخیر مذاکرات زیادی با باشگاه آلومینیوم اراک و لیموچی انجام داده بود ولی در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت راهی سپاهان شود و قید حضور در جمع سرخپوشان را بزند. از طرفی پرسپولیس در جذب رضاییان، که محبوبیت زیادی بین هواداران دارد هم جدی عمل نکرد و این بازیکن سر از استقلال درآورد. ناکامی در جذب لیموچی و حضور رضاییان در استقلال باعث شد تحمل هواداران پرسپولیس تمام شود و آن‌ها در روزهای اخیر به‌شدت از عملکرد رضا درویش انتقاد کرده‌اند. پرسپولیسی‌ها حتی در روزهای اخیر مقابل ساختمان این باشگاه هم تجمع کرده‌اند و قصد دارند به رضا درویش و دیگر مدیران باشگاه برای بستن یک تیم قدرتمند فشار بیاورند.

ماموریت سخت درویش برای بستن تیم قدرتمند

رضا درویش در چند سال اخیر عملکرد خوبی در فصل نقل‌وانتقالات داشته و خریدهای خوبی انجام داده ولی به نظر می‌رسد امسال شرایط برای او سخت‌تر از سال‌های گذشته است. جدایی مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر در کنار وضعیت نامشخص علیرضا بیرانوند و گیورگی گولسیانی و حتی احتمال جدایی عبدالکریم حسن نشان می‌دهد پرسپولیس باید در اکثر پست‌ها بازیکن بخرد تا تیمی در حد و اندازه قهرمانی داشته باشد.

درویش این روزها مشغول مذاکره با ایول العملود، مدافع راست اهل کشور مراکش بوده و با او به توافق نهایی هم رسیده است. او همچنین قصد دارد نفراتی چون فرشاد احمدزاده و علی قلی‌زاده را هم پرسپولیسی کند تا جای خالی ۲ ستاره فصل قبل خود که به تراکتور رفتند هم پر شود. با این حال ماجرا به همین ۲ پست ختم نمی‌شود و پرسپولیس با توجه جدایی احتمالی بیرانوند باید یک دروازه‌بان جدید به خدمت بگیرد که در بازار فعلی کار بسیار سختی است و آن‌ها همچنین منتظر پاسخ نهایی علی علیپور هم هستند.

اتفاقات اخیر و جدایی چند بازیکن پرسپولیس در کنار ناکامی در جذب چند ستاره و عملکرد موفق استقلال و سپاهان حالا فشارها روی رضا درویش و حسین بادامکی را به بالاترین حد ممکن رسانده و این ۲ نفر در هفته‌های آینده باید تلاش زیادی برای خروج از این فشار کنند.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد ۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیارد تومانی پرسپولیس به مدافع مراکشی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • دادا US ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    جذب اینها جوتیم رابهم می‌ریزد پولی که برای لیموچی صرف شد باید کل تیم را دربرمی‌دربرمیگرفت انکار ازعهده پرسپولیسبرنمیاید سپاهان آن‌قدر پول مفت دارد که هیچ تیمی توخواب هم نمی‌تواند ببیند پس پرسپولیس مجبور به گرفتن بازیکن متعارف است اگر سپاهان اجازه دهد که آنهم شگرد انهایت که رقیب را با گرفتن بازیکنان مورد نیازش،ضعیف کنند مثل پارسال که نتیجه نداد چاه کن همیشه ته چاه خواهد ماند انشالله امسال هم قهرمانیم
    • ممد اس اس IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      نگران نباش دادا مهمتر از بازیکن داور و کمک داوره که به اندازه کافی خریدن. امسال هم قهرمانی مال شماست حتی بدون بیرو و....
  • تعصب قرمز IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    آقای درویش شما در حد دربانی باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس نیستی.
  • مصطفی IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
    با سلام، سال اول حضور درویش بعنوان مدیرعاملی با خرید چندبازیکن مثلا احسان پهلوان وآلکثیر و و عالی وو نشون داد کاربلد و خوش درخشیدیم در آسیا و لیگ سال بعد پارسال موندم ک خریدامون ب عقب افتاد و امسال مث اینکه از پارسال درس نگرفتن و بنظرم در باشگاه مافیا دست دارن مثلا چندتابازیکن و سر دسته شون بیرانوند بود بهتر شد ک بره و اقای درویش نباید دست رو. دست بزاره، متاسفانه در ده سال هشت بار قهرمانی این شده عاقبت این همه افتخارات، متاسفانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی