نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید
بگویید قراردادم را ۱۵ سال تمدید کنند/ در بازی آرژانتین - اسپانیا مشکل خواهیم داشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل اسکالونی از قهرمان شدن تیمش در کوپا آمریکا بسیار خوشحال است و قصد دارد تا زمانی که امکان دارد در این تیم بماند.

لیونل اسکالونی با قهرمان کردن تیم ملی آرژانتین در دو دوره متوالی کوپا آمریکا به موفق‌ترین سرمربی این تیم تبدیل شد. آرژانتین بامداد دوشنبه موفق شد کلمبیا را با تک گل لائوتارو مارتینس شکست بدهد و شانزدهمین جام قهرمانی خود در تاریخ این رقابت‌ها را بالای سر ببرد.

اسکالونی بعد از بازی عنوان کرد: «مسیر ادامه دارد. اگر ببرید، ادامه دارد و اگر نبرید هم همین طور است. بالاخره در مقطعی نوبت ما هم خواهد رسید و زیبایی کار به این است که دوباره از جا بلند شوید و همه چیز را بسازید. اگر ما روزی شکست خوردیم، زیبایی ماجرا به این است که دوباره خود را بازسازی کنیم. من دو سال دیگر قرارداد دارم و در این تیم حضور خواهم داشت. شما باید به رییس فدراسیون بگویید که قرارداد من را ۱۵ سال دیگر تمدید کند و من این قرارداد را امضا خواهم کرد.»

او در مورد آنخل دی‌ماریا که آخرین بازی ملی‌اش با پیراهن آرژانتین را انجام داد گفت: «این بازیکن امروز یکی از بهترین بازیکنان ما بود و توانست یکی از بهترین عملکردهایش را برای آرژانتین به نمایش بگذارد. او اسطوره ماست و پایان مسیرش به این شکل همانند فیلم بود.»  

اسپانیا چند ساعت قبل از فینال کوپا آمریکا در فینال یورو ۲۰۲۴ موفق شد تیم ملی انگلیس را شکست دهد و جام را از آن خود کند. سرمربی آرژانتین در این مورد افزود: «بخشی از اعضای خانواده من اسپانیایی هستند و من از قهرمانی این تیم خوشحالم چون ریشه زیادی در این کشور دارم. اگر بازی فینالیسما بین آرژانتین و اسپانیا برگزار شود، با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.»

بیشتر بخوانید: لحظه دلخراش مصدومیت شدید مسی/ مچ پای متورم اسطوره و اشک‌هایش در کوپا آمریکا +تصاویر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی