نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال خوزستان و استقلال را پیش بینی کنید
بمب سپاهان؛ ۴۹ بازی و تنها ۷ گل زده/ قصه عجیب فوتبال ایران؛ یک سال بدرخش و میلیاردر شو!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چرخه معیوب استعدادیابی فوتبال ایران در فصل نقل و انتقالات بیش از هر زمان دیگری خودش را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرورزشی، نقش اول این روزهای لیگ برتر، پدیده‌هایی هستند که تکلیف یکی‌ از آنها مشخص شده و دیگری هم احتمالا سرنوشتی مشابه نفر اول خواهد داشت. صحبت از مهدی لیموچی و جواد آقایی پور است؛ اولی گفته بود از کودکی رویای پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در سر داشته و سر از سپاهان درآورد. دیگری هم به نزدیکی توافق با استقلال رسید اما ناگهان ورق برگشت و احتمالا منتظر است قضیه قرارداد ناتمامش با باشگاه روسی رفع و رجوع شود تا رسما به تمرینات سپاهان اضافه شود.

این بازیکنان عذر تقصیر ندارند که با یک فصل درخشش در لیگ برتر ایران اینگونه برایشان سر و دست می‌شکنند و مدیربرنامه‌هایشان قیمت را بالا می‌برند. برای رفع ایراد باید درباره طرز تفکری حرف زد که این بازیکنان را در ۲۴ سالگی به عنوان پدیده معرفی می‌کند؛ آن هم در دوره‌ و زمانه‌ای که نوجوان ۱۶ ساله در بالاترین سطح فوتبال اروپا می‌درخشد و کشورش را به فینال یورو می‌رساند!

لیموچی در سه فصل اخیر، ۴۹ بازی در لیگ برتر ایران انجام داده و تنها ۷ گل به ثمر رسانده است؛ یک آمار نه چندان قابل دفاع برای وینگری که صحبت از دستمزد نجومی برای سپاهانی شدنش مطرح شده است. از آن طرف جواد آقایی پور در سه فصل اخیر، به عنوان مهاجم نوک در ۵۱ بازی برای استقلال خوزستان به میدان رفت و آمار ۲۳ گل را به ثبت رساند. یک دستاورد به نسبت خوب و البته ارزش آن پایین‌ می‌آید زمانی که بدانیم آقایی پور، دو فصل از این سه سال را در لیگ دسته اول سپری کرده است!

اینگونه فوتبال ایران که زمانی منبع معرفی استعداد بود، تبدیل به برهوتی از ستاره‌های جدید شده و بی دلیل هم نیست میانگین سنی تیم ملی‌مان هم به عدد ترسناک ۳۰ سال نزدیک شده است. آیا فکری برای جانشینی نسل فعلی شده یا مدیران باشگاه‌ها فقط منتظر یک فصل جرقه زدن بازیکنی گمنام هستند تا برای عقد قرارداد چند ده میلیاردی با او از یکدیگر سبقت بگیرند؟   

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۵
  • مهرداد IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    پیشنهاد پرسپولیس این جوان رابزرگ کرد انشاالله درفصل جاری بازیهایش راخواهیم دید که بازیکن معمولی است.
    • سعید IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      لیموچی خودش گفت که مصاحبه های دروغین به اسمش زدن پرسپولیس بودن رو علنا تکذیب کرد حالا هی شما این حرف کذایی رو تکرار کن
  • محمدرضا IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    تعصب کیلویی چند فقط پول رو عشقه دیگه دوران آبی و قرمز تمام شد
  • احمد IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    لیموچی بمب که سهل است ترقه هم نیست الکی بزرگ کردند چون پرسپولیس پیشنهاد داده بود سپاهان ازروی حسادت باپیشنهاد چند ین میلیارد جذب کرد
  • علی IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    تمام شد شلی زرد
  • سپاهان طوفان زرد آسیا IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    همه چیز به گل زدن نیست خیلی تکنیکی و سطح بالا بازی میکنه
  • بهنام طارمی IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    بنده نه طرفدار سپاهان هستم نه چیزی بنده به عنوان یه استقلالی که ۳۰ سال هست فوتبال رو دنبال میکنم باید عرض کنم داستان این بچه فرق داره و واقعآ فوتبال چشم نوازی بازی میکنه و آینده درخشانی خواهد داشت قول میدم سپاهان از این بازیکن در آمد زایی خوبی بکنه و به لژیونر تبدیل بشه
    • محمد.ر IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      نه سماهان شخصیت قهرمانی داره و نه استقلال، واسه همین بازیکنی رو نمیتونن به یک تیم خوب اروپایی ترانسفر کنن، همه که مثل پرولیس با کلاس و باشخصیت نیستن.
    • محمد IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      نه سپاهان شخصیت قهرمانی داره و نه استقلال، واسه همین بازیکنی رو مستقیما نمیتونن به یک تیم خوب اروپایی ترانسفر کنن، همه که مثل پرسپولیس با کلاس و باشخصیت نیستن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال خوزستان و استقلال را پیش بینی کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی