نظرسنجی

بهترین بازیکن هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...
کاپیتان سابق استقلال: با مدافع پرسپولیس صحبت کردم و این ظلم است!/ باید به فکر جایگزین سیدحسین حسینی باشند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کاپیتان سابق استقلال به نقل و انتقالات این تیم واکنش نشان داد.

امیرحسین صادقی در حاشیه یک بازی دوستانه خیریه  درخصوص حضور چهره‌های مطرح فوتبال ایران در دیدار تدارکاتی اظهار کرد: این بزرگان شناسنامه‌های فوتبال ایران هستند از حمیدخان استیلی و محمد آقای خاکپور گرفته تا جوان‌ترهایی مثل ما که فوتبال را ول نمی‌کنیم.

کاپیتان سابق آبی‌ها در خصوص نقل و انتقالات استقلال افزود: ببینید ذهن مقایسه‌گر اینجا جواب نمی‌دهد و اگر فوتبالیست‌ در هر دوره‌ای مسایل مالی را به کار می‌برند حق مسلم آنهاست. شما ورزشکار نیستید شما به عنوان جامعه خبری یک ریتم درآمدی را دارید و به مدت ۴۰ سال یا تا آن زمان که توان دارید قلم دست می‌گیرید اما فوتبالیست اینطور نیست و فوتبالیست‌ها نهایت ۱۵ تا ۲۰ سال توان مفید برای بازی دارد و در این ۲۰ سال می‌تواند پولی برای زندگی بعدی‌اش جمع کند.

صادقی ادامه داد: الان باشگاه‌ها نهایت تا چه سقفی به بازیکنان پول می‌دهند بطور مثال یکی دوباشگاه هستند که می‌توانند ۸۰ میلیارد بدهند اما سایر باشگاه‌ها قرارداد بازیکنان خیلی پایین‌تر از این حرف‌هاست و آیا با این پول‌ها می‌توان در تهران یک واحد ۱۰۰ متری خرید؟

مدافع سابق استقلال گفت: ضعف فوتبال ما در همین بحث‌های مدیریت خدماتی بازرگانی است. فوتبال در همه دنیا تبدیل به یک بیزینس شده و می‌توانند از آن درآمدزایی کنند اما در ایران این بحث مدیریتی خیلی ضعیف است و امیدوارم از این به بعد اتفاقات خوبی بیفتد. باشگاه‌های بزرگ هم حق دارند که درآمدزایی کنند.

صادقی بیان کرد: در کلینیک باشگاه استقلال با مرتضی پورعلیگنجی گفت‌وگویی داشتیم و او گفت که سقف باشگاه پرسپولیس برای خرید بازیکن ۲۰ میلیارد است و این برای چنین باشگاهی ظلم است. تیمی که این همه هوادار دارد و هوادار آن توقع جذب بازیکن خوب را دارد ولی بازیکن خوب هم مبلغ خوب می‌خواهد و این موضوع باید رعایت شود. من فکر می‌کنم از آن موقع که سقف قراردادها آمده یک مقدار در بازار فوتبالیست‌ها تزلزل ایجاد شده و این وسط هم زیرمیزی زیاد و هم ارزشگذاری بد شده است برای همین یک مقداری مطبوعات اتفاقاتی رقم می‌زنند که ارزش اصلی بازیکن از بین می‌رود و این موضوع در خلا می‌ماند. آقای تاج باید در بحث ارزشگذاری سقف قراردادها باید کدخدامنشی‌تر رسیدگی کنند.  

کاپیتان سابق استقلال ادامه داد: چند ماه دیگر استقلال می‌خواهد به لیگ قهرمانان آسیا برود و مقابل تیم‌هایی مثل الهلال و النصر بازی کند که یک بازیکن‌شان به اندازه 2 تا تیم استقلال می‌شود و این برای فوتبال ایران ظلم است.

صادقی درباره انتقال 2 بازیکن بوسنیایی به استقلال گفت: آن میزگردی که بخواهد برای انتخاب بازیکن بدون حضور سرمربی وجود داشته باشد را من جایی ندیدم. کسانی که بتوانند بابت کسوت و بازی کردن در استقلال نظر کارشناسی برای خرید بازیکن بدهند و ضعف‌های سال گذشته را برطرف کنند را من در این چند سال ندیدم. من سه چهار سال پیش هم شنیدم سه نفر باشگاه استقلال را بستند که اصلا سمتی در استقلال نداشتند. متاسفانه از پیشکسوتان استقلال هم هیچ استفاده‌ای در این زمینه نمی‌شود.

صادقی درمورد جدایی احتمالی سید حسین حسینی افزود: باتوجه وضعیتی که سید حسین حسینی داشته باید به فکر جایگزینش باشند. باید نظر مربی و کادر فنی باشد.

بیشتر بخوانید: چشمی: تا آخر فوتبالم در استقلال هستم/ حسینی بهترین گلر و کاپیتان تیم است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ناشناس IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    تو دلسوز پرسپولیس نیستی فقط می خوایی بازیکنان پرسپوایس بشورونی
  • ع ق QA ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    کی بحرف این اهمیت می ده. اخه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی