نظرسنجی

تحلیل شما از مذاکره باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی در این مقطع از فصل چیست؟
بازیکن سرشناس استقلال به ایران برمی‌گردد/ یامگا: برایم بلیت بگیرید، می‌خواهم به تهران بیایم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سرشناس استقلال با وجود مشکل بزرگی که برایش پیش آمد، قصد دارد دوباره به تهران بیاید و با مدیران باشگاه ملاقات کند.

به گزارش خبرورزشی، کوین یامگا بازیکن بی‌حاشیه و فوق العاده موثر استقلال، چند ماه قبل در جریان تمرین به شدت مصدوم شد و متاسفانه شرایط برای او به گونه‌ای جلو رفت که جدا از بحث فوتبال، هنوز حتی نمی‌توان با قاطعیت گفت که آیا به زندگی عادی نیز برمی‌گردد یا خیر؟ قدر مسلم اینکه احتمال ماندن کوین در استقلال و تمدید قرارداد او به مراتب کاهش پیدا کرده است اما این بازیکن همچنان می‌خواهد به تهران برگردد! کوین یامگا با مدیران باشگاه استقلال صحبت کرده و از آنها خواسته است برایش بلیت هواپیما تهیه کنند تا به تهران بیاید.

او از سفر به کشورمان دو هدف را دنبال می‌کند. اول اینکه با باشگاه استقلال تسویه حساب کرده و مابقی مطالباتش را دریافت کند و دلیل دوم مسافرتش نیز مسائل پزشکی است چون زیر نظر یکی از بزرگترین چشم پزشکان جهان در تهران جراحی شد و می‌خواهد این روند را تداوم ببخشد.

هنوز معلوم نیست که کوین می‌تواند به لحاظ بینایی شرایط قبل از مصدومیت خود را پیدا کند یا خیر؟

بیشتر بخوانید: در مذاکره استقلال و رامین رضاییان گره افتاد/ مخالفت هلدینگ با خواسته رامین!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پرویز IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    ((خوش استقبالِ بدبدرقه)) صفت نیکویی برای ما ایرانیان است
  • تاج IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    کوین عزیز نیازمند توجه بیشتر است. لطفا مسئوللن باشگاه کوتاهی در حقش نکنند.
  • علی حبیبیان IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
    این بازیکن به لحاظ اخلاقی و فنی همواره در اوج بوده و در این مدتی که در استقلال بازی میکرد بسیار موثر و کارآمد بود، خصوصا" در زدن ضربات پنالتی که تماما" گل شده. یادمان هست اون پنالنی را در اواخر بازی دربی با چه شجاعت و مهارتی به گل تبدیل کرد و استقلال را در اون بازی نجات داد. پس مسئولین استقلال باید اولا" او را حفظ کنند تا کتر درمانش با اتمام برسه و انشاالله به ترکیب تیم باز گرده و ثانیا" تمام حق و حقوفش را پرداخت کنند و رضایت کامل او را تامین کنند. انسانیت و ادب حکم میکند که او را بطور کامل حمایت کنیم، او بازیکن وفاداری بود و برای استقلال با تعصب میجنگید. امیدوارم با ادامه درمان چشمش ببنائیش برگردد و بتواند مجددا" به فوتبالش ادامه دهد. انشاالله🤲
  • کرمی US ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
    باید با احترام با ایشان مساعدت شود
  • نیما IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
    از صمیم قلب برای کوین عزیز آرزوی سلامتی و شادکامی دارم امیدوارم چشم آسیب دیدش کاملاً احیا بشه و از نیم فصل دوم بتونیم شاهد حضورش باشیم 💙🧿🙏
  • جعفر IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
    آیا عبدل امید حامدی فر این فصل هم برای استقلال توپ میزند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تحلیل شما از مذاکره باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی در این مقطع از فصل چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی