نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
عصبانیت سرمربی فرانسه؛ این چه سوالی‌ است که از من می‌پرسید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرانسه از یورو ۲۰۲۴ حذف شد و سوالات زیادی در مورد آینده دشان در این تیم مطرح شده و این سوالات سرمربی را شدیدا عصبانی کرده است.

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، پس از شکست تیمش در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ توسط اسپانیا، از سوالات مربوط به کنار رفتن از این تیم عصبانی شد و واکنش نشان داد.

دشان که فرانسه را در سال ۲۰۱۸ به قهرمانی در جام جهانی رساند، تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ قرارداد دارد، اما پس از عملکرد ضعیف فرانسه در یورو ۲۰۲۴ سوالات زیادی در مورد اخراج او مطرح شد. رسیدن به نیمه نهایی مسابقات در آلمان یکی از بندهای قرارداد دشان با فدراسیون فوتبال فرانسه بود، به این معنی که او در سِمت سرمربیگری این تیم باقی می‌ماند.

به نقل از ESPN، دشان در کنفرانس خبری پس از بازی با اسپانیا در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد فرانسه را در جام جهانی ۲۰۲۶ هدایت کند، گفت: «شما وحشتناکی! این سوال را از رئیس فدراسیون فوتبال بپرسید، تیم من به تازگی در نیمه نهایی باخته و شما فکر می‌کنید به چنین مساله‌ای فکر کردم؟ من به شما احترام می‌گذارم، شما هم باید سعی کنید کمی بیشتر به افرادی که مسئولیت دارند احترام بگذارید. من این را در کمال آرامش می‌گویم. من اینجا هستم تا به سؤالات شما پاسخ دهم اما امروز به آن سوال پاسخ نمی‌دهم. شما به خوبی وضعیت را می‌دانید و این را هم می‌دانید رئیس چه فکری می‌کند، بنابراین شاید لازم نبود این سوال را از من بپرسید.»

بیشتر بخوانید: امپراتوری‌ها این‌گونه شکل می‌گیرند؛ اسپانیای جوان مقابل فرانسه کسل‌کننده/ پسری که بر احساسات کودکانه‌اش غلبه کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی