نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲
۰ |
۰
دردسر یورو برای رئالی‌ها/ بینی امباپه باید چک شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امباپه به زودی در سانتیاگو برنابئو به عنوان عضو جدید باشگاه معرفی خواهد شد و رئال مادرید در همان روز از طریق آزمایشات پزشکی مطمئن خواهد شد که آیا بینی او نیاز به جراحی دارد یا خیر.

یورو ۲۰۲۴ برای کیلیان امباپه تجربه بدی شد و احتمالا بینی شکسته او در این امر نقش داشته باشد. امباپه پس از برخورد با مدافع اتریش، کوین دانسو، دچار مصدومیت از ناحیه بینی شد و یک بازی را از دست داد و سپس با ماسک بازی کرد تا اینکه در نیمه‌نهایی و بازی مقابل اسپانیا ماسک را کنار گذاشت.

او پاس گل راندال کولو موانی را ارسال کرد اما اصلا راحت به نظر نمی‌رسید و بعد از مسابقه اعتراف کرد که این تورنمنت یک ناکامی بزرگ برایش بوده است. او هفته آینده به رئال مادرید می‌رود و در تاریخ ۱۶ جولای در مقابل ده‌ها هزار نفر در سانتیاگو برنابئو معرفی خواهد شد. ده روز بعد اندریک فیلیپه نیز معرفی خواهد شد، و سپس رئال مادرید تور پیش‌فصل را آغاز خواهد کرد و به ایالات متحده می‌رود تا با میلان، بارسلونا و چلسی دیدار کند.

نشریه مارکا گزارش داده که لوس بلانکوس امباپه را در روز معرفی‌اش تحت معاینات پزشکی قرار می‌دهد تا مشخص شود که آیا او برای ترمیم بینی خود به جراحی نیاز دارد یا خیر. امباپه پس از آن تا اوایل آگوست به تعطیلات می‌رود. کارلو آنچلوتی مشتاق است که تمام تیم خود را برای بازی در ۱۴ آگوست مقابل آتالانتا در سوپرجام اروپا در اختیار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: امباپه اعتراف کرد: خوب نبودم/ اسپانیا شایسته حضور در فینال بود/ می‌خواستم قهرمان شوم...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی