نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
امباپه اعتراف کرد: خوب نبودم/ اسپانیا شایسته حضور در فینال بود/ می‌خواستم قهرمان شوم...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیلیان امباپه بعد از حذف تیمش از مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ اعتراف کرد که عملکرد خوبی از خود نشان نداده و فرانسه شایسته رسیدن به فینال نبود.

تجربه بدی برای کیلیان امباپه شد. کسی که قهرمان جام جهانی شده بود و انتظار می‌رفت تا فرانسوی‌ها را تا رسیدن به قهرمانی در جام ملت‌های اروپا هدایت کند. مرد ۲۰۰ میلیون یورویی که سرانجام در تابستان امسال انتقال رویایی به رئال مادرید را تکمیل کرد و در یورو ۲۰۲۴ کاپیتان مدعی اول قهرمانی بود، او که دو سال پیش در فینال جام جهانی هت‌تریک کرده بود، آن عملکردی که همه از او انتظار داشتیم را نشان نداد تا سفر فرانسه در یورو ۲۰۲۴ با شکست ۲-۱ از اسپانیا در مرحله نیمه نهایی به پایان برسد.

خودش هم بعد از این بازی اعتراف کرد که در این یورو بازنده بوده ولی در تورنمنت‌های بعدی با قدرت بازخواهد گشت.

امباپه گفت: «فوتبال ساده است. یا خوب هستید یا خوب نیستید. من خوب نبودم، بنابراین به خانه برمی‌گردیم. من می‌خواستم قهرمان اروپا شوم اما نشد. یورو برای من یک شکست بود، شکستی بزرگ. حالا می‌خواهم به تعطیلات بروم و خوب استراحت کنم. به این استراحت نیاز دارم، سپس آماده شروع یک زندگی جدید خواهم شد. کارهای زیادی باید انجام دهم. باید سخت کار کنم تا فصل آینده بسیار قوی برگردم. اسپانیا شایسته حضور در فینال بود، ما آنطور که باید بازی نکردیم تا به فینال برسیم. من می‌خواستم قهرمان اروپا شوم.»

بیشتر بخوانید: اسپانیا با درخشش پسرها به فینال رسید/ طلسم دشان در یورو پابرجا ماند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی