نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
۰ |
۰
تولدم را با قهرمانی جشن می‌گیرم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لامین یامال ستاره بی چون و چرای تیم اسپانیا در بازی مقابل فرانسه بود و امیدوار است که جام قهرمانی اروپا را در روز تولدش بالای سر ببرد.

تیم ملی اسپانیا در مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ موفق شد فرانسه را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد و اولین تیم صعود کرده به فینال این رقابت‌ها باشد. ستاره این بازی بی‌شک نوجوان ۱۶ ساله این تیم بود. لامین یامال که با بازی‌های درخشانش همه را به خود خیره کرده در این بازی گل زد تا تبدیل به جوان‌ترین گلزن تاریخ رقابت‌های جام ملت‌های اروپا شود و جایزه بهترین بازیکن زمین را نیز از آن خود کند.

این اعجوبه بعد از دریافت جایزه‌اش به خبرنگاران گفت: «حس فوق‌العاده‌ای دارم که به فینال رسیدیم اما حالا مهم‌ترین چیز این است که قهرمان شویم. لحظات سختی را پشت سر گذاشتیم و کسی انتظار نداشت که اینقدر زود گل بزنم. فقط می‌خواستم توپ را به سمت دروازه شوت کنم و خوشحالم که گل شد. سعی می‌کنم زیاد به حواشی فکر نکنم، از بازی لذت ببرم و به تیم کمک کنم. از این پیروزی و صعود به فینال خیلی خوشحالم و فقط می‌خواهم قهرمان شوم. و چه چیزی بهتر از اینکه قهرمانی در روز تولدم و در کنار هم‌تیمی‌هایم در آلمان رخ دهد

یامال و هم‌تیمی‌هایش یکشنبه با برنده دیدار انگلیس – هلند در فینال به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: یک رکورد دیگر در یورو جابه‌جا شد/ جوان‌ترین گلزن تاریخ جام ملت‌ها و جام‌جهانی حالا فقط ۱۶ ساله است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی