نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
رئیس به راهش ادامه می‌دهد/ نامزدی دوباره در انتخابات برای رسیدن به اهداف باقی مانده!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فلورنتینو پرس که رئال مادرید را به اوج شکوه و قدرت رساند قصد دارد که در دور بعدی انتخابات ریاست باشگاه نیز نامزد شود و به اهدافی که در سر دارد دست پیدا کند.

فلورنتینو پرس معمار موفقیت بی‌سابقه رئال مادرید در یک دهه و نیم گذشته بوده است. او که بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۶ و سپس از سال ۲۰۰۹ به عنوان رئیس رئال مادرید خدمت کرد، جوایز متعددی از جمله قهرمانی‌های متوالی لیگ قهرمانان اروپا را برای لوس بلانکوس به ارمغان آورد. او همچنین مغز متفکر رئال مادرید در جذب بازیکنان نمادین مختلف از جمله کریستیانو رونالدو و اکنون کیلیان امباپه بوده است.

با وجود موفقیت‌های بی‌نظیر پرس، شک و تردیدهایی در مورد ادامه حضورش به عنوان رئیس رئال مادرید پس از سال ۲۰۲۵ وجود داشت؛ عمدتاً به دلیل سن و مشکلات جسمانی. با این حال، به گفته خورخه پیکن، فلورنتینو پرس هنوز برنامه‌ای برای بازنشستگی ندارد و انتظار می‌رود برای انتخابات ۲۰۲۵ نامزد شود. در این گزارش به نقل از افراد آگاه آمده است که پرس احتمال نامزدی مجدد برای ریاست باشگاه را رد نکرده است. اگر او در سال ۲۰۲۵ برنده شود، چهار سال دیگر به عنوان رئیس رئال مادرید خدمت خواهد کرد، هرچند که پایان دوره او نزدیک است. همانطور که قبلا ذکر شد، سن و بیماری‌های جسمی بسیاری را به این باور رساند که پرس به زودی اعلام بازنشستگی کرده و از ریاست کنار می‌رود. اما این مرد ۷۷ ساله اعلام کرده که می‌تواند برای یک دوره دیگر نیز بر کرسی ریاست باشگاه بنشیند و امور را اداره کند.

این گزارش همچنین برخی از اهداف باقیمانده فلورنتینو پرس را توضیح می‌دهد.

یکی از اهداف او آوردن فینال جام جهانی به سانتیاگو برنابئو است. پرس همچنین مایل است قبل از بازنشستگی، کارهای بازسازی استادیوم را تکمیل کند. تکمیل بازسازی برنابئو می‌تواند پرس را به یکی دیگر از اهدافش برساند و آن افزایش درآمد از طریق ورزشگاه است.

علاوه بر این، رئیس رئال مادرید می‌خواهد زمین تمرین و امکانات باشگاه را گسترش دهد در حالی که همین الان هم امکانات این باشگاه بهتر از هر باشگاهی در جهان است.

در نهایت، فلورنتینو پرس مایل است به تلاش برای شروع سوپر لیگ اروپا ادامه دهد؛ پروژه‌ای که حامیان کمی دارد و مخالفان بسیار.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی