نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
خبرورزشی‌گردی| مظلومی: چرا فتح‌الله‌زاده با خنده درباره طلب من حرف می‌زند؟/ به کسی رحم نمی‌کنم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق استقلال از رفتاری که برخی مدیران استقلال در زمان بیماری برادرش انجام داده بودند، حسابی عصبانی بود.

مرحوم غلامحسین مظلومی تابستان سال ۹۲ در بیمارستان بستری شده بود و همین مسئله پرویز مظلومی برادر کوچکتر او را مجاب کرد تا گلایه‌هایش از برخی مدیران وقت استقلال را در گفت‌وگو با خبرورزشی مطرح کند.

سرمربی اسبق استقلال ۱۸ تیر سال ۹۲ پیرامون همین مسئله به خبرورزشی گفت: ما مشکل مالی نداریم و اصلا بحثی که می‌کنم، مادی نیست. نظر من پیرامون ارزش و اعتباری است که آقایان باید برای غلامحسین قائل شوند. آقای فتح‌الله‌زاده فقط یک بار به ملاقاتش آمد و همان یک بار هم دو تا عکاس با خودش آورده بود! البته دم پیشکسوتان استقلال و هواداران گرم که ما را فراموش نکرده‌اند.

مظلومی ادامه داد: هنوز طلبم را از استقلال نگرفته‌ام. وقتی پول به استقلال می‌آید مال دیگران است! مال همان‌هایی که قرارداد یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی با استقلال می‌بندند (در آن زمان دلار زیر ۴هزار تومان بود). امثال پرویز مظلومی ۳۵۰میلیون تومان قرارداد می‌بندند و ۳۰۰میلیون از آن را هم هنوز طلبکار هستند. در این مدت پول زیادی به باشگاه آمد اما هیچ‌کس مظلومی را ندید. مدیرعامل استقلال در تلویزیون می‌خندد و می‌گوید ۳۰۰میلیون به مظلومی بدهکاریم. خب وقتی بدهکارید چرا پولش را نمی‌دهید؟

پرویز مظلومی در پایان مصاحبه خود با خبرورزشی تاکید کرد: از طریق کمیته انضباطی اقدام کرده‌ام ولی چون آقایان چک شخصی خود را به من داده‌اند، از طریق مراجع قضایی هم آن را دنبال می‌کنم و به کسی رحم نخواهم کرد.

خبرورزشی‌گردی| مظلومی: چرا فتح‌الله‌زاده با خنده درباره طلب من حرف می‌زند؟/ به کسی رحم نمی‌کنم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ... IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    منظورش از بازیکن ۱.۵ میلیاردی میشکسوت تیم پاسه که از اوساسونا اومد ایران در حالی که سقف قرارداد ۳۵۰ میلیون بود. خدا لعنتت کنه فتل که ولخرجترین مدیر فوتبالی بودی و باعث شدی بازیکنای آماتور فوق حرفه‌ای پول بگیرن.
  • ع ق QA ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    چه موهای قشنگی. چه کاریه ؟! ده سال یک تارش هم کم نشده
  • عیسی زاده IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    ضربه ایی که فتح‌الله زاده به استقلال و فوتبال کشورمون زده باید توی گینس ثبت میشد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی