نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
۰ |
۰
محرومیت مدافعان سپاهان در لیگ نخبگان آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم سپاهان با آغاز مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا در خط دفاع خود وارد چالش جدیدی شده است.

تیم سپاهان در تاریخ ۱۶ مرداد ماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، در چارچوب مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا میزبان تیم شباب الاهلی امارات خواهد بود. 

اما خبر بد برای سپاهان و هواداران این تیم غیبت سه مدافع میانی این تیم است. محمد دانشگر، سیاوش یزدانی و هادی محمدی مدافعان تیم سپاهان به دلیل اخراج و محرومیت‌های متعاقب آن توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا شانس حضور در مرحله اول پلی‌آف لیگ نخبگان مقابل شباب الاهلی را ندارند.

هادی محمدی پس از اخراج مقابل نیروی هوایی با محرومیتی ۴ جلسه‌ای مواجه شد که این محرومیت پس از یک بازی دیگر آسیایی برای سپاهان تمام می‌شود.

محمد دانشگر نیز در بازی رفت مقابل الهلال پس از تکلی که زد با کارت قرمز و سپس محرومیت دو جلسه‌ای مواجه شد تا علاوه بر غیبت در بازی برگشت با الهلال از یک بازی دیگر آسیایی طلایی‌پوشان نیز محروم باشد.

درنهایت سیاوش یزدانی نیز با کارت قرمز مستقیم در بازی برگشت مواجه شد که دو بازی محرومیت در پیش دارد و حتی در صورت پیروزی سپاهان مقابل شباب الاهلی در نقش جهان در بازی بعدی سپاهان مقابل الغرافه نیز حضور نخواهد داشت.

با غیبت این سه مدافع  و با توجه به کمبود بازیکن در این پست، قطعا تیم سپاهان  در مرحله پلی آف لیگ با چالش بزرگی روبرو خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی