دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
۵ |
۱
اولین خرید پرسپولیس امروز نهایی می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتقال مهدی لیموچی بازیکن تیم آلومینیوم به پرسپولیس امروز نهایی می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و آلومینوم بر سر انتقال مهدی لیموچی به پرسپولیس از مدتها قبل مذاکرات متعددی را برگزار کردند و درنهایت به نظر می‌رسد توافق نهایی انجام شده است.

گویا در نشست سالانه مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال و دپارتمان صدور مجوز باشگاهی که امروز در سالن آمفی تاتر مرکز ملی فوتبال برگزار شد، مدیرعامل پرسپولیس توافق نهایی را با محمد رجائیان مدیرعامل آلومینوم انجام داد و قرار بر این شد تا باشگاه پرسپولیس با پرداخت مبلغ رضایت نامه موردنظر باشگاه آلومینوم، لیموچی را به خدمت بگیرد.

گویا مبلغ درخواستی رجاییان برای صدور رضایت نامه مهدی لیموچی دلیل اصلی این جلسه بود که درنهایت هردو طرف به توافق نهایی رسیدند. اگرچه نقل و انتقالات فوتبال ایران ثابت کرده تا زمانی که بازیکن پای برگه قرارداد را امضا نکند نمی‌توان از قطعیت انتقال او خبر داد اما به نظر می‌رسد می‌توان انتقال لیموچی به پرسپولیس را نهایی تلقی کرد تا پرسپولیس که تا به اینجای کار هیچ فعالیتی در نقل و انتقالات نداشته بتواند با رونمایی از مهدی لیموچی به‌عنوان نخستین خرید تابستانی خود، با قدرت وارد نقل و انتقالات شود.

مهدی لیموچی فصل قبل مجموعا در لیگ و حذفی ۶ گل به ثمر رساند و ۸ پاس گل داد تا امروز یکی چهره‌های اصلی نقل و انتقالاتی فوتبال ایران لقب بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • Faramarz IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    آقا آتای از این که با بستن قرارداد با مهدی ترابی پرسپولیس را خلاص کردی و باعث شدی پرسپولیس سراغ مهره جوانتری برود که کم فروشی نمی کند از شما سپاسگزارم انشاالله خداوند پول شما را بیشتر بکند
  • محمد IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    خریدهایپرسپولیس ایشالله مهدی لمیوچی رامین رضائیان پیام نیازمندرابل بیرانوند معاوضه ریکاردو آلوز علیپور
    • طوفان سرخ آسیا IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      اخباری جا نیازمند
  • پیمان IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    روزی که ترابی اومد پرسپولیس دقیقاً در سطح لیموچی بود... قطعاً لیموچی هم خواهد ترکوند ترابی برای پرسپولیس زحمت کشید و حالا هم حق داره تیم آیندشو انتخاب کنه مثل بیرانوند نارو نزد و قراردادشو با پرسپولیس به پول نفروخت! برای ترابی آرزوی موفقیت میکنم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی