نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ملوان را پیش بینی کنید...
ستاره سابق استقلال: دعا می‌کنم هر چه سریعتر از این وضعیت خلاص شوم/ نکونام می‌خواهد چنین تیمی ببندد!
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال که در بستر بیماری قرار دارد، گفت: با توصیه پزشکم، هفته‌ای دو جلسه به انجام دیالیز می‌پردازم تا آماده پیوند کلیه شوم. از دیالیز خسته شده‌ام و برای پیوند کلیه، لحظه‌شماری می‌کنم.

علی چینی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال که در بستر بیماری است اظهار کرد: همچنان شرایط جسمانی خوبی ندارم، در هفته‌های اخیر و بنا به توصیه پزشکم هفته‌ای دو جلسه به انجام دیالیز می‌پردازم. قبل از پیوند کلیه باید این کار را انجام دهم تا تصفیه خونم انجام گرفته و مواد زاید و سموم از خون دفع شود. هر جلسه دیالیز چهار ساعت به طول می‌انجامد. هر جلسه که به بیمارستان می‌روم چهار ساعت زیر دستگاه می‌مانم که بسیار سخت است.

وی افزود: خودتان بهتر از هر کس دیگری می‌دانید که عمل پیوند چقدر سنگین و پر فشار است. من یک بار عمل پیوند را انجام داده‌ام و این برای دومین بار است که چنین پیوندی را قرار است، پشت سر بگذارم. برایم دعا کنید تا زودتر از این شرایط رهایی پیدا کنم.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: منتظر نامه انجمن اهدای عضو ایرانیان هستم که صادر شود. این نامه باید با مجور وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی همراه باشد تا مراحل پیوند کلیه به طور کامل پشت سر گذاشته شود.

چینی تصریح کرد: امیدوارم هر چه زودتر عمل پیوند کلیه انجام شود چرا که روزهای خوبی را سپری نمی‌کنم. واقعا از این شرایط خسته شده‌ام و دعا می‌کنم هر چه سریعتر از این وضعیت خلاص شوم. جا دارد از زحمات دو نفر که در این مدت صادقانه برای بهبودی‌ام تلاش کردند تشکر ویژه‌ای داشته باشم. دکتر اورولوژی (محسن نفر) و جراحم (ناصر سین‌فروش) افرادی هستند که به آنها مدیونم و تا آخر محبت‌هایشان را فراموش نمی‌کنم.

ستاره سابق استقلال: دعا می‌کنم هر چه سریعتر از این وضعیت خلاص شوم/ نکونام می‌خواهد چنین تیمی ببندد!

وی تاکید کرد: من برای استقلال در لیگ بیست‌وچهارم آرزوی موفقیت و سربلندی می‌کنم. امیدوارم تیمی که تا هفته آخر لیگ برتر مدعی قهرمانی در لیگ برتر بود و با ناداوری و بدشانسی از رسیدن به قهرمانی بازماند در این فصل به آنچه لیاقت و استحقاقش را دارد، دست پیدا کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: با توجه به حضور هلدینگ خلیج فارس و حضور احمد شهریاری و فرشید سمیعی انتظار از استقلال می‌رود تا تیمی پر قدرت و مدعی را برای لیگ آماده کند. جواد نکونام برای فصل جدید انگیزه‌های فراوانی دارد و می‌خواهد تیمی را ببندد که در سه جام مدعی و بتواند از نام و اعتبار باشگاه استقلال دفاع کند.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد وسوسه‌انگیز برای جذب ستاره استقلال/ ادعای یک خبرگزاری

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سماواتی IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    سلامت باشی آقای چینی، به عنوان یه پرسپولیسی قدیمی برات آرزوی سلامتی عاجل دارم
  • نگار NL ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    پیشکسوت محترم، سلامت باشی ایشالا ، بحث سلامتی شما و بحث سلامتی مردم، همیشه واسمون مهمه و هرگز قرمز و آبی نداره، امیدوارم زودتر خوب بشی.
  • کامران زارعی IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    انشاءالله ،سلامت بمونی سومین ستاره رو بمونی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ملوان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی