یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
۰ |
۰
همه مضطرب بودند اما من با خونسردی گل زدم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بوکایو ساکا با درخششی که در بازی با سوئیس داشت و گل کردن ضربه پنالتی‌اش اشتباهش در فینال یورو ۲۰۲۰ را جبران کرد.

انگلیس در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ با گل دقیقه ۷۵ امبولو با نتیجه ۱-۰ از سوئیس عقب افتاده بود که بوکایو ساکا با حرکتی زیبا و گلی تماشایی در دقیقه ۸۰ کار را به تساوی کشاند. دو تیم نتوانستند در وقت‌های اضافه به گل برسند تا کار به ضربات پنالتی بکشد و در نهایت انگلیس برنده میدان شود.

بوکایو ساکا ستاره انگلیس در دیدار مقابل سوئیس بود و به نوعی کاری کرد تا دل هواداران سه‌شیرها با او صاف شود! بعد از هدر دادن پنالتی در فینال یورو ۲۰۲۰، ساکا با حملات نژادپرستانه مواجه شد، اما گرت ساوتگیت از این بازیکن تکنیکی دست نکشید تا جایی که حالا در یورو ۲۰۲۴ با درخشش مقابل سوئیس باعث شد انگلیس دوباره به مرحله نیمه‌نهایی برسد.

ساکا که جایزه بهترین بازیکن زمین را نیز از آن خود کرد، بعد از بازی در گفتگو با رسانه‌ها گفت: «از فشار ضربات پنالتی استقبال می‌کنم. من یک بار شکست خوردم اما از آن دست آدم‌هایی هستم که می‌خواهم دوباره خودم را در موقعیتی مشابه قرار دهم. می‌دانم که افراد زیادی مانند خانواده‌ام با استرس زیادی ضربات پنالتی را تماشا می‌کردند، اما خونسردی خودم را حفظ کردم و پنالتی‌ام را به گل تبدیل کردم.»

بیشتر بخوانید: یورو ۲۰۲۰ برایمان درس عبرت شد/ بازیکنانم عالی هستند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی