نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟
شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
۳ |
۲
پرسپولیس دروازه‌بان دوم جذب نمی‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عملکرد امیررضا رفیعی باعث شده تا پرسپولیس علاقه ای به جذب دروازه‌بان دوم نداشته باشد.

به گزارش خبرورزشی، وقتی تابستان سال قبل و بعد از این که یحیی گل محمدی در اقدامی کم نظیر درحالی که پرسپولیس دروازه‌بان دوم نداشت، با جدایی احمد گوهری از پرسپولیس و حضورش در گل گهر موافقت کرد، کمتر کسی پیش بینی می‌کرد مدیرعامل پرسپولیس روی استفاده از دروازه‌بانی چون امیررضا رفیعی پافشاری کرده و حتی قید جذب دروازه‌بان دوم برزیلی را هم بزند. اما این اتفاق رخ داد و پرسپولیسی‌ها تصمیم گرفتند به رفیعی به عنوان یک مهره ذخیره و جوان در کنار بیرو اعتماد کنند.

در ادامه راه مصدومیت بیرانوند از ناحیه مچ دست اتفاق افتاد تا پرسپولیس برای استفاده از این دروازه‌بان جوان نه راه پس داشته باشد و نه راه پیش. اما رفیعی جوان با چهار کلین‌شیت و عملکرد قابل دفاعی که داشت نظر هواداران را تغییر داد و از ظهور یک دروازه‌بان با استعداد در فوتبال ایران خبر داد.

در همین ارتباط خبردار شدیم درحالی که پیش بینی می‌شد پرسپولیس در نقل و انتقالات دو دروازه‌بان جذب خواهد کرد، اما عملکرد رفیعی باعث شده تا سرخ پوشان دنبال  دروازه‌بان دوم (از جمله احمد گوهری) نباشد و تمام تلاششان را به کار گیرند تا یک دروازه‌بان را به عنوان گلر یک جذب کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حیدر IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    با این پافشاری جام حذفی رادادرفت
  • عدالت خواه IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    تیم پیروزی تهران اصلا نیازی به بازیکن خوب نداره، چه برسه به ذخیره مطمئن....!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی