نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس در بازی های هفته هفتم چه نتایجی پیش بینی می کنید؟
این بار فرق داشت؛ باخت ناعادلانه بود/ داور پنالتی واضح را نگرفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یاشوا کیمیش معتقد است که آلمان در یورو ۲۰۲۴ با تورنمنت‌های اخیر فرق داشت و شایسته رسیدن به فینال و قهرمانی بود، و در عین حال به عملکرد داور در بازی با اسپانیا انتقاد دارد.

تیم ملی آلمان در وقت‌های اضافه بازی را با نتیجه ۲-۱ به اسپانیا واگذار کرد تا در مرحله یک‌چهارم نهایی از یورو ۲۰۲۴ خداحافظی کند اما آلمانی‌ها به نحوه قضاوت داور انگلیسی به خصوص در صحنه بحث‌برانگیز انتهای بازی اعتراض دارند.

یاشوا کیمیش هافبک باتجربه و کاردرست آلمانی بعد از مسابقه و حذف شدن از یورو در گفتگو با خبرنگاران گفت: «متاسفانه این باخت بسیار ناعادلانه بود. ما در نیمه دوم و وقت‌های اضافه عملکرد به مراتب بهتری نسبت به حریف داشتیم. اسپانیایی‌ها فقط به دنبال کشاندن بازی به ضربات پنالتی بودند تا خودشان را نجات دهند. ما دو موقعیت عالی برای گلزنی بعد از دریافت گل داشتیم و همچنین باید برای خطای هند پنالتی می‌گرفتیم.»

کیمیش به تفاوت این تورنمنت و جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اشاره کرد و گفت: «خیلی با قطر متفاوت است. در آنجا ما یک تیم نبودیم. اما این بار کاملا متفاوت بوده است. شش هفته گذشته با روحیه تیمی فوق‌العاده‌ای که داشتیم، دوران بسیار خاصی را گذراندیم. من تا به حال خیلی کم چنین چیزی را تجربه کرده‌ بودم. به همین دلیل است که ناراحتی امروز حتی بیشتر از سایر تورنمنت‌ها است. در جاهای دیگر شاید لایق رسیدن به مراحل بالاتر نبودیم، اما امروز کاملا متفاوت بود. ما قطعا مقابل یک اسپانیای بسیار خوب، تیم برتر میدان بودیم.»

بیشتر بخوانید: باخت حقمان نبود/ خداحافظی با یورو واقعا دردناک است...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    یعنی کیمیش میگه که داور تونی کروس را اول بازی اخراج نکرد .رفتارش عادلانه نبود؟!
  • محمدطاها IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    خیلی بازی قشنگی بود، عجب فووووتبالی دو تیم بازی کردن یه بازی خارق العاده و ناب بود خیلی جذاب و تماشایی بود دو تیم موقعیت داشتن اما آلمان موقعیت هاش بیشتر و بهتر بود واقعا حیف شد حذف شد.. پنالتی هم تصمیم داور درست بود موقع سانتر فولکروگ تو آفساید بود برای همین پنالتی آلمان رو نگرفت..
  • احمدرضا IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    جواد خیابانی،به همه بینندگان القا میکرد پنالتی هست ولی قبل هند آفساید واضح مهاجم المان را نمی دید
  • Yasaman IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    آلمان قشنگتر بازی کرد موقعیت هم بیشتر ایجاد کرد اون پنالتی هم هند بود صد درصد ولی اینکه چرا با وار هم پنالتی‌ نگرفته جای سوال
  • محمد IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    بازی قشنگی بود ولی قبل از خطای هند آفساید بود بخاطر همین پنالتی گرفته نشد
  • وحید IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    هیچ شکی درپنالتی بودن خطا نبود وگرنه چرا داور از ادامه بازیها اخراج شد؟؟ چون سرنوشت تورنمنت را و قهرمان جام را تغییرداد... دوستانی که بخاطرآفساید، پنالتی را رد میکنند احتراما از قوانین VAR بی اطلاعند پس از اعلام پنالتی بود که نوبت بررسی صحنه آفسایدمیشد و چنانچه آفساید می بود به هیچ وجه، داور را ار تورنمنت اخراج نمیکردند اشتباهش فاحش بود، اما هیچ ارتباطی به ما ایرانیها ندارد چون جام جای اسپانیا به آلمان میرفت نه ایران ، پس ارزش صرف وقت و انرژی ایرانیها را ندارد، دربازی فوتبال همیشه تیم برنده، مستحق بردنبوده نمونه اش جام جهانی قبل ، ما مراکش رابردیم، حق ما باخت بودباتفاضل چندگل، مگه نه!؟ ... درود بر ایران و ایرانی!👍🏻
  • وحید IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    هیچ شکی درپنالتی بودن خطا نبود وگرنه چرا داور از ادامه بازیها اخراج شد؟؟ چون سرنوشت تورنمنت را و قهرمان جام را تغییرداد... دوستانی که بخاطرآفساید، پنالتی را رد میکنند احتراما از قوانین VAR بی اطلاعند پس از اعلام پنالتی بود که نوبت بررسی بود و چنانچه آفساید می بود به هیچ وجه، داور را ار تورنمنت اخراج نمیکردند اشتباهش فاحش بود، اما هیچ ارتباطی به ما ایرانیها ندارد چون جام به آلمان میرفت نه ایران ، پس ارزش صرف وقت و انرژی ایرانیها را ندارد... درود برشما👍🏻

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس در بازی های هفته هفتم چه نتایجی پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی