نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
یحیی گل محمدی در گفتگو با خبرورزشی: فضای مجازی را دوست ندارم؛ یک مدت از روی احساسات درگیرش شدم اما الان حتی کامنت هم نمی‌خوانم! +فیلم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی میهمان اولین برنامه قهرمان مردم از خبرورزشی تی وی بود. تا انتشار کامل این برنامه در روز یکشنبه، تماشاگر بخش‌های کوتاهی از آن هستید.

تولیدات تصویری تلویزیون اینترنتی خبرورزشی با برنامه قهرمان مردم آغاز شده است. یحیی گل محمدی، میهمان اولین قسمت از این برنامه بود که بعد از مربی‌گری کودکان حاضر در زمین فوتبال و همینطور بازی با آنها، به گفتگو با خبرورزشی نشست.

تیزر این برنامه روز گذشته منتشر شد و فیلم کامل آن شامل مربی گری و بازی با کودکان، عکس یادگاری و دادن هدیه به آنها و همینطور گفتگو درخصوص کودکان کار، روز یکشنبه تقدیم شما مخاطبان خبر ورزشی می‌شود. تا روز یکشنبه، بخش‌های کوتاهی از این برنامه و مصاحبه در وبسایت و شبکه‌های اجتماعی خبرورزشی همه روزه منتشر می‌شود.

تماشاگر ششمین بخش کوتاه از این برنامه هستید:

واقعا در فضای مجازی خیلی فعال نیستم و این فضا را دوست ندارم. چون در فضای مجازی به هرکسی اجازه می دهی درباره تو اظهار نظر کند و قضاوتت کند. شاید یک مدت ناخواسته یا از روی احساسات درگیر این فضاها شدم اما واقعا اصلا فضای مجازی را دوست ندارم. الان که مقداری با تجربه تر شدم سعی می کنم تا جایی که می توانم خیلی کم ورود کنم به این فضا. کامنت ها را که اصلا نمی خوانم. به بچه هایم همیشه می گویم، چه کامنت خوب چه کامنت بد مثل سوزن چرخ خیاطی روی مغز آدم می زند، ذهن را مریض و داغان می کند!

همچنین ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی